داغ ترین ها :
فروش پلی استیشن 5 در بریتانیا از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

فروش پلی استیشن 5 در بریتانیا از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

کنسول پلی استیشن 5 که سال گذشته عرضه شد، در بریتانیا به فروشی بالغ بر یک میلیون واحد رسید. این میزان فروش در این بازه زمانی یک رکورد برای کنسول نسل نهمی سونی (Sony) به حساب می‌آید. این گزارش از سوی شرکت تحلیل داده GfK منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر مربوط به پلی استیشن 5، در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

به گزارش GamesIndustry، کنسول PS5 توانسته در ماه آگوست و تنها 39 هفته پس از عرضه‌اش به فروشی بالغ بر یک میلیون واحد دست یابد. در نتیجه حالا رکورد سریع‌ترین فروش بین کنسول‌های پلی استیشن در بریتانیا در اختیار این دستگاه قرار می‌گیرد. زیرا این کنسول توانسته سه هفته زودتر از PS4 به این میزان فروش برسد. این رکورد پیش‌تر در اختیار پلی استیشن 4 بود که در 42 هفته توانسته بود به این میزان فروش دست پیدا کند.

برای خرید گوشی موبایل حتما از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

تا ماه جولای پلی استیشن 4 هنوز در بریتانیا دست بالا را داشت، اما با عرضه تعداد بیشتری کنسول PS5 به بازار ورق برگشت. پلی استیشن 5 در بریتانیا کنسول غالب بازار محسوب می‌شود و نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس و اس در تعقیب آن هستند.

PS5 ماه آگوست را آهسته و با فروش نه چندان زیاد آغاز کرد. اما با افزایش موجودی این کنسول در بازار، پلی استیشن 5 رقبای خود را به راحتی کنار زد. نینتندو سوییچ با این که نسبت به ماه قبل‌اش کاهش فروش را تجربه کرد، اما توانست در لیست پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه، رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. ایکس باکس سری ایکس و اس (در مجموع) نیز در رتبه سوم قرار گرفتند.

نظر شما درباره کنسول پلی استیشن 5 چیست؟ فکر می‌کنید علت پرفروش‌تر بودن آن نسبت به کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای خرید کنسول بازی حتما از سایت تکنولایف دیدن کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-5-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7/
ads
ads