داغ ترین ها :
فروش گلکسی زد فولد 3 و Z Flip 3 در کره جنوبی منتظر یک رکورد است

فروش گلکسی زد فولد 3 و Z Flip 3 در کره جنوبی منتظر یک رکورد است

نزدیک به یک ماه از عرضه گوشی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در کشور کره جنوبی می‌گذرد و انتظار می‌رود که فروش گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 این هفته از مرز یک میلیون دستگاه در این کشور عبور کند. براساس گزارشی که Yonhap منتشر کرده نسل سوم گوشی‌های تاشدنی سامسونگ تا آخر این هفته از مرز یک میلیون دستگاه در کشور کره جنوبی عبور خواهد کرد. قیمت گوشی z flip 3 را می توانید در سایت تکنولایف ببنید.

فروش گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 و رکورد آن‌ها بسیار جالب توجه است. تا قبل از این گوشی‌ها، سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس 8 توانسته بودند در سریع‌ترین زمان به رکورد فروش یک میلیون دستگاه در کشور کره جنوبی دست پیدا کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی زد فلیپ 3 محبوب‌تر از گلکسی زد فولد 2 است. البته این موضوع دور از انتظار نبود چرا که زد فلیپ 3 قیمت کمتری در مقایسه با زد فولد 3 دارد. همچنین این رکورد فروش باعث شده که زد فلیپ 3 به پرفروش‌ترین گوشی تاشدنی در کشور کره جنوبی تبدیل شود.

فروش این گوشی‌های تاشدنی سامسونگ آنقدر بالا بوده که این شرکت فعلا قصد ندارد گوشی گلکسی S21 FE را راهی بازار کند. البته دلیل این اتفاق هم کمبود تراشه اسنپ‌دراگون 888 اعلام شده است.

موفقیت دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 در کشور کره چندان دور از ذهن نبود، چرا که پیش‌فروش این محصولات از گلکسی S21 و گلکسی نوت 20 هم بیشتر شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده پیش فروش این محصولات روی هم به ۹۲۰ هراز دستگاه رسیده بود. از این تعداد ۲۷۰ هزار دستگاه در روز اول فعال شدند که یک رکورد جدید در خانواده‌ گوشی‌های گلکسی به ثبت رساندند. این موضوع نشان می‌دهند که برخلاف انتظار گوشی‌های تاشدنی کم‌کم بازار خود را پیدا کرده‌اند و مورد توجه مردم بیشتری قرار گرفته‌اند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

تولید گوشی S21 Fe دوباره متوقف شده است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. علی

    تو ایران موجود هست؟ میشه خرید؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به علی

      سلام. بله می‌تونید گلکسی زد فلیپ ۳ رو از تکنولایف خریداری کنید.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-3-%d9%88-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%84%db%8c%d9%be-3/
ads
ads