داغ ترین ها :
فورتنایت از دسترس گیمرهای چینی خارج شد

فورتنایت از دسترس گیمرهای چینی خارج شد

نسخه‌ی موبایل بازی فورتنایت در کشور چین برای سیستم‌عامل اندروید و iOS از سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت. با این حال، دولت چین مشکلات فراوانی را بر سر راه توسعه‌دهندگان قرار داد و درواقع بازی در همان مرحله‌ی تست بتا باقی ماند.

 

برای مشاهده لیست قیمت گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

حال، توسعه‌دهندگان بازی فورتنایت اعلام کرده که سرورهای این بازی در کشور چین بسته خواهد شد و گیمرهای چینی نمی‌توانند از این پس به تجربه‌ی بازی فورتنایت بپردازند. در حال حاضر دلیلی برای تصمیم اتخاذ شده به رسانه‌ها ارائه نشده است. با این حال می‌توان حدس زد که بسته شدن سرورهای بازی فورتنایت بی‌ربط با تصمیمات اخیر دولت چین برای محدودسازی ساعات تجربه‌ی بازی‌های موبایل گیمرهای چینی نباشد.

یکی از قوانینی که دولت چین در نظر گرفته، محدودیت تجربه‌ی بازی برای افراد زیر ۱۸ سال است. درواقع نوجوانان و کودکان نمی‌توانند بیش از ۳ ساعت در هفته به تجربه‌ی بازی‌های موبایل بپردازند.

از طرفی درآمدزایی فورتنایت نیز در چین به چالش کشیده شده است. این بازی از طریق فروش آیتم‌های داخل بازی کسب درآمد می‌کند و دولت چین نیز محدودیت‌های بسیاری را در این زمینه در نظر گرفته که تاثیر بسیار بدی روی میزان درآمد بازی‌هایی مانند فورتنایت می‌گذارد. قطعی سرور بازی فورتنایت در چین از ۱۵ نوامبر شروع شده و گیمرهای چینی دیگر نمی‌توانند بازی مدنظر را تجربه کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. barbodbt

    حقشونه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%da%af%db%8c%d9%85%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%b4%d8%af/
ads
ads