داغ ترین ها :
فیلتر شکن غیرقانونی است؛ فروش VPN مجازات دارد

فیلتر شکن غیرقانونی است؛ فروش VPN مجازات دارد

براساس گزارش‌های منتشر شده، قوه قضائیه با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف شده‌اند که با خريد فيلتر شكن و فروش فیلتر شکن غیرقانونی مبارزه کنند. در واقع به صورت جدی‌تری با فروش فیلتر شکن برخورد خواهد شد و فروشندگان VPN هم مجازات می‌شوند.

فیلترشکن vpn غیرقانونی است

به گفته ایسنا، فروشندگان VPN، تولید کننده‌های VPN و توزیع کننده‌های VPN مجازات می‌شوند و مشمول مجازات ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی می‌شوند. همچنین اشخاص حقوقی لغو امتیاز می‌شوند و شرکت آن‌ها تعطیل خواهد شد.

در ادامه مشخص شده که وزارت ارتباطات و فن اوری اطلاعات مکلف است به طور مستمر فیلترشکن ها را شناسایی و آن‌ها را از دسترس خارج کند. همچنین باید فروشندگان فیلترشکن قوی هم شناسایی شوند و قوه قضائیه هم با متخلفان برخورد می‌کند.

در ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزارهای غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

به واسطه محدودیت هایی که در طول سه ماه پیش ایجاد شده و پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و واتسپ فیلتر شدند، دانلود فیلترشکن اندروید، دانلود فیلترشکن برای ویندوز و خريد فيلتر شكن با رشد چشم‌گیری همراه بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. حامد

    انستا گرام بدون فیلترشکن کنید

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%da%a9%d9%86-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/
ads
ads