داغ ترین ها :
واتساپ با قابلیت Communities امکاناتی شبیه به دیسکورد را به کاربران ارائه می‌دهد

واتساپ با قابلیت Communities امکاناتی شبیه به دیسکورد را به کاربران ارائه می‌دهد

شواهدی وجود دارد که واتساپ روی قابلیتی به نام Communities کار می‌کند؛ ویژگی که گویا دسترسی بیشتری به ادمین گروه‌ها خواهد داد تا بتوانند گروه‌های کوچکی را در داخل گروه‌های بزرگ بسازند. چنین ویژگی در دیسکورد وجود دارد؛ جایی که اجازه می‌دهد در داخل گروهی بزرگ، گروه‌های کوچک‌تری با اهداف مشخص بسازید. در مثالی ساده، گروهی برای ادمین‌های دیگر گروه می‌سازید تا اطلاعات مهم را با یکدیگر و به دور از دید اعضای دیگر گروه به اشتراک قرار دهید.

 

قیمت روز گوشی موبایل را می توانید در فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید.

 

احتمال اضافه شدن چنین ویژ‌گی به واتساپ از ماه اکتبر در فضای مجازی مطرح شده بود. در آن زمان اعضای XDA Developers شایعاتی را مطرح کردند که واتساپ می‌خواهد با افزودن برخی از امکانات به دیسکورد نزدیک‌تر شود و قابلیت‌های آن را در مقیاسی کوچک‌تر در اختیار کاربران قرار دهد.

حال، اطلاعات جدیدتری به دست آمده که گفته‌های XDA Developers را تایید می‌کنند. طبق گفته‌ها، ادمین گروه‌ها در آینده می‌توانند امکانات بیشتری برای مدیریت گروه خود داشته باشند و در داخل گروهشان، اتاقک‌های کوچک‌تری برای پیوستن اعضای مدنظرشان بسازند؛ اعضایی که یا به‌صورت مستقیم یا از طریق لینک می‌توانند به گروه‌های کوچک‌تر بپیوندند.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از ویژگی‌های جدید واتساپ وجود دارد، اما می‌دانیم که از کدگذاری سرتاسر برخوردار هستند. اگر از افرادی هستید که دوست دارید امکانات جدید واتساپ را تجربه کنید، باید گفت که متاسفانه زمان دقیقی برای انتشار ویژگی مدنظر اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از قابلیت Communities واتساپ منتشر شود.

آخرین اخبار مرتبط با واتساپ:
واتساپ وب را بدون نیاز به گوشی استفاده کنید

 

محدودیت زمانی حذف پیام برای سایر کاربران برداشته می‌شود

قابلیت Communities واتساپ

اگر از کاربران واتساپ باشید حتما می‌دانید که این پیام‌رسان در مورد حذف پیام ارسالی از محدودیت زمانی برخوردار است. در ابتدای معرفی ویژگی مدنظر، کاربر تنها ۷ دقیقه فرصت داشت که آن را حذف کند. در غیر این صورت دیگر نمی‌شد پیام را حذف کرد.

پس از آن، واتساپ مدت زمان امکان حذف پیام را افزایش داد. به این صورت که ۴۰۹۶ ثانیه یا ۱ ساعت و ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه به کاربر فرصت داده می‌شود تا پیام ارسالی خود را حذف کند. حال به نظر می‌رسد که تغییرات بیشتری در راه است.

درواقع ویژگی به صورت آزمایشی در حال بررسی است که کاربران بتوانند فرصت بیشتری برای حذف پیام ارسالی داشته باشند. البته مدت زمان امکان حذف پیام هنوز مشخص نیست؛ اما منبع خبری تاکید می‌کند که توانسته پیامی متعلق به سه ماه پیش را حذف کند. انتظار می‌رود واتساپ به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد برداشته شدن محدودیت زمانی حذف پیام‌ها و همچنین قابلیت Communities را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-communities-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads