داغ ترین ها :
قوانین اینستاگرام برای افزایش فالور

قوانین اینستاگرام برای افزایش فالور

در این مقاله به قوانین اینستاگرام برای افزایش فالور خواهیم پرداخت و اشاره داریم که چه قوانینی ممکن است باعث ایجاد محدودیت برایتان شود.

 

بهترین قیمت بازار موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

اینستاگرام را می‌توان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دانست که توانسته در رده‌ی شبکه‌های محبوبی مانند فیسبوک، توییتر، اسنپ‌چت و واتساپ قرار گرفته و حتی طرفداران بی‌شماری را نیز به دست آورد. شما در اینستاگرام می‌توانید به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم پرداخته و اتفاقات روزمره را با دوستان، اعضای خانواده یا کاربران دیگر اینستاگرام به اشتراک قرار دهید.

با این حال، اینستاگرام قوانین خاص خود را دارد و عدم تطابق با قوانین ممکن است که اتفاقاتی ازجمله قطع دسترسی به‌صورت موقت یا کامل را به همراه داشته باشد. درواقع برخی از فعالیت‌ها ممکن است باعث شوند که برای چند ساعت یا چند روز امکان دسترسی به امکانات اینستاگرام را نداشته باشید.

دانستن قوانین اینستاگرام سبب خواهد شد تا مشکلی در استفاده از اینستاگرام نداشته باشید. یکی از این قوانین نیز تعداد افرادی است که در لحظه می‌توانید فالو یا آنفالو کنید. درواقع اگر تعداد بیشتر از حد مجاز از دنبال‌کنندگان خود را آنفالو کنید یا بیش از تعداد خاصی از کاربران اینستاگرام را در لحظه فالو کنید با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد.

به منظور آشنایی بهتر با قوانین اینستاگرام، تعداد کسانی که می‌توان در لحظه آنفالو یا فالو کرد، مشکل How often we limit و چگونه می‌توان از آن دوری کرد، مقاله‌ای برایتان تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در ادامه با مطالعه‌ی آن، درک بهتری از قوانین اینستاگرام داشته باشید.

جدول محتوا

  • نگاهی به محدودیت‌های اینستاگرام
  • چه زمانی با مشکل We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram برخورد می‌کنیم؟
  • محدودیت در تعداد فالو و آنفالو کردن
  • محدودیت در ارسال نظرات
  • محدودیت در کپشن و تعداد کاراکترهای قابل استفاده در نظرات
  • محدودیت در ارسال دایرکت

 

چطور کامنت و ریپلی اینستا را ببندیم؟
آموزش تصویری بستن کامنت در پست و استوری اینستاگرام

 

نگاهی به محدودیت‌های اینستاگرام

در صورتی که در مورد محدودیت‌های اینستاگرام اطلاعاتی در اختیار ندارید در این بخش به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت و همچنین روش‌هایی نیز برای برطرف ساختنشان ارائه می‌دهیم.

اینستاگرام در حال حاضر محدودیت‌های فراوانی را برای کاربران در نظر گرفته که می‌توان به تعداد لایک پست‌ها یا دنبال کردن کاربران اشاره کرد. البته اینستاگرام در هیچ یک از صفحات رسمی خود به محدودیت‌ها اشاره‌ای نکرده است و درواقع کاربران با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به محدودیت‌های آن پی برده‌اند.

طبیعتا هر شبکه‌ی اجتماعی، محدودیت‌هایی را برای کاربران در نظر می‌گیرد و مولفه‌هایی نیز روی محدودیت‌های مدنظر تاثیرگذار هستند؛ برای مثال، نوع فعالیت کاربر ممکن است باعث ایجاد حساسیت ناظران شبکه‌ی اجتماعی نسبت به فعالیت کاربر شود و به‌صورت خودکار، محدودیت‌هایی برای فعالیت وی در نظر گرفته شود.

محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت

چنین محدودیت‌هایی می‌توانند شامل تاخیر در انتشار پست‌های کاربر شوند؛ زیرا پست‌های کاربر پیش از انتشار باید توسط ناظری مورد بررسی قرار گیرد. حال، ناظر مدنظر می‌تواند یکی از کارکنان شبکه‌ی اجتماعی باشد یا از ربات استفاده شود. یوتیوب مثالی ساده برای چنین اقدامی است که درواقع محتوای کاربران را از جنبه‌های مختلف مانند حق کپی رایت بررسی می‌کند. البته بررسی محتوا در اینستاگرام پس از انتشار صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از محدودیت‌ها نیز با توجه به رده‌ی سنی کاربر مشخص می‌شود. درواقع تمامی شبکه‌های اجتماعی موظف هستند که کاربران نوجوان را از دیدن محتوای نامناسب محافظت کنند. طبیعتا برای اشخاصی که پست‌هایی با محتوای ترویج خشونت یا موارد دیگر به اشتراک قرار می‌دهند نیز محدودیت‌هایی صورت خواهد گرفت و ممکن است دسترسی به حساب کاربری‌شان گرفته شود.

عمر حساب کاربری نیز تاثیر مستقیمی بر نظارت فعالیت کاربر دارد. درواقع ربات‌های اینستاگرام حساسیت بیشتری به حساب‌هایی دارند که به تازگی ساخته شده‌اند. هرچه میزان عمر حساب کاربر بیشتر باشد و قوانین اینستاگرام را رعایت کند، میزان حساسیت نسبت به فعالیت کاربر کمتر خواهد شد. درواقع اینستاگرام حساب‌های تازه ساخته شده را نظارت می‌کند تا رفتارهایی مانند ربات‌ها نداشته باشند یا اسپم نکنند.

در مورد تعداد فالورها باید گفت که محدودیتی در داشتن تعداد دنبال‌کنندگان وجود ندارد؛ اما روزانه کاربران می‌توانند تعداد محدودی را فالو یا آنفالو کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که اکانت خود را فعال نگه دارید. درواقع اکانت‌هایی که برای مدت فراوانی غیرفعال باشند در برابر محدودیت‌های اینستاگرام، آسیب‌پذیرتر هستند.

نکته‌ی دیگری نیز که وجود دارد، هوش مصنوعی است که اینستاگرام برای نظارت بر حساب‌های کاربری استفاده می‌کند. درواقع عملکرد آن طی سال‌های گذشته به مراتب افزایش یافته تا بتواند الگوی رفتاری کاربران را شناسایی کند. چنین اقدامی نیز درنتیجه باعث می‌شود که هوش مصنوعی اینستاگرام قادر به تشخیص سریع‌تر کاربران عادی از ربات‌ها باشد. در ادامه نگاهی داریم به محدودیت‌هایی که ممکن است بر اثر فعالیت نامناسب برای کاربران اینستاگرام صورت گیرد.

چگونه مشکل We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram را برطرف کنیم؟

برطرف ساختن محدودیت‌ها اصولا به زمان نیاز دارد. درواقع اصولا اینستاگرام برای شکستن قوانین مختلف، محدودیت‌های زمانی در نظر می‌گیرد. لذا برای حل مشکل We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram پست جداگانه ای در نظر گرفتیم.

محدودیت در فالو و آنفالو کردن کاربران

روش های افزایش فالوور از ۱۰۰۰ تا ۱۰k

طبق داده‌هایی که وجود دارد اینستاگرام فالو و آنفالو کردن کاربران را نوعی فعالیت در نظر می‌گیرد. به همین منظور کاربر در هر روز تنها می‌تواند ۲۰۰ حساب کاربری را فالو یا آنفالو کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که عمل فالو یا آنفالو کردن تعداد بسیاری از کاربران نباید در یک لحظه صورت گیرد، زیرا از نگاه هوش مصنوعی اینستاگرام، عملی که انجام داده‌اید به نوعی شباهت به کارهای ربات‌ها دارد. از طرفی محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت نیز وجود دارد. به این صورت که اگر در یک ساعت بیش از حد فالو یا آنفالو کنید به مشکل خواهید خورد؛ بنابراین محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت را جدی گرفته و فالو یا آنفالو کاربران را در طول روز انجام دهید.

چگونه از محدود شدن اکانتقوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن جلوگیری کنیم؟

همانطور که گفتیم، اینستاگرام تمرکز بیشتری روی کاربران تازه وارد دارد؛ بنابراین باید در نظر داشته باشید در ابتدای ورود به اینستاگرام در فالو یا آنفالو کردن کاربران عجله‌ای به خرج ندهید و تعداد فعالیت‌های خود را به‌صورت هفتگی افزایش دهید.

در صورتی که هوش مصنوعی اینستاگرام، شما را ربات تشخیص دهد، محدودیت زمانی برایتان اعمال خواهد شد که از چند ساعت تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد. درواقع محدودیت‌های اعمال شده را باید از معایب فالو و آنفالو پیاپی در نظر گرفت. از معایب فالو و آنفالو می‌توان به محدودیت زمانی اشاره کرد که انجام برخی از کارها را تا پایان زمان محدودیت مختل می‌سازد.

محدودیت در لایک کردن پست‌های اینستاگرام

یکی دیگر از محدودیت‌هایی که اینستاگرام دارد در لایک کردن پست‌های دیگران است. طبیعتا هر کاربری علاقه دارد که پست‌های اشتراک گذاشته شده توسط دوستان، افراد معروف یا موارد دیگر را لایک کند؛ اما اگر چنین اقدامی در بازه‌ی زمانی کوتاه به دفعات مکرر صورت گیرد، هوش مصنوعی اینستاگرام، کاربر را ربات تشخیص می‌دهد.

قوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن

در صورتی که در بازه‌ی زمانی کوتاه پست‌های بسیاری را لایک کنید احتمال دارد که برای مدتی دسترسی شما به اینستاگرام محدود شود یا حتی امکان استفاده از اینستاگرام را از دست داده و به نوعی حساب کاربری‌تان مسدود شود.

 

مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام چیست؟ این موضوع را در مقاله بازیابی پسورد اینستا بررسی کردیم.

 

چگونه از محدود شدن اکانت جلوگیری کنیم؟

اصولا هر کاربر در روز می‌توانید نزدیک به ۱۰۰۰ پست را لایک کند؛ بنابراین نباید بیشتر از رقم ذکر شده، پست‌های موجود در اینستاگرام را لایک کنید. همچنین تعداد لایک‌ها در بازه‌ی زمانی کوتاه مدت نیز اهمیت دارد؛ به این صورت که لایک‌ها باید در بازه‌های مختلف روز صورت گیرند. در صورتی که حساب تعداد لایک‌هایتان در روز را داشته باشید و برای لایک پست‌های دیگران عجله نکنید، حساب کاربری‌تان در امان خواهد بود.

نکته‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید عمر حساب کاربری‌تان است. درواقع اگر به تازگی حساب کاربری در اینستاگرام ساخته‌اید محدودیت تعداد لایک‌ها در روز به مراتب کمتر خواهد بود.

محدودیت در ارسال نظرات یا کامنت در اینستاگرام

یکی از فعالیت‌هایی که کاربران در اینستاگرام به دفعات بسیاری انجام می‌دهند ارسال نظر برای پست‌های کاربران دیگر است. درواقع کاربران با ارسال نظر با اعضای دیگر شبکه‌ی اجتماعی محبوب، ارتباط برقرار می‌کنند. با این حال، مانند هر فعالیت دیگری در اینستاگرام، ارسال نظر نیز محدودیت‌هایی دارد.

اینستاگرام علاوه بر اینکه نسبت به ارسال نظرات حساس است با کاربرانی که اسپم کنند نیز برخورد می‌کند. درواقع کاربران نباید یک پیام را به دفعات مکرر در زیر پست‌های کاربران دیگر ارسال کنند. در چنین مواردی، اینستاگرام نشان داده که برخورد جدی با افراد خاطی می‌کند و امکان دارد حساب کاربری فرد مدنظر مسدود شود.

چگونه از محدود شدن اکانت جلوگیری کنیم؟

قوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن

آنچه تجربه نشان می‌دهد ارسال بیش از ۱۸۰ تا ۲۰۰ نظر در طول روز ممکن است باعث محدود شدن حساب کاربری شود. با این حساب باید در نظر داشته باشید که نسبت به رقم ذکر شده، تعداد کمتری کامنت یا نظر با حساب کاربری‌تان ارسال کنید. در غیر این صورت با مشکل How often we limit مواجه خواهید شد. البته رقم ذکر شده ممکن است برای کاربران تازه وارد به مراتب کمتر باشد. با این حساب اگر کاربر تازه وارد هستید، نسبت به ارسال نظر باید کمی محتاطانه برخورد کنید.

نکته‌ی دیگر نیز این است که از ارسال اسپم یا ارسال یک نظر به دفعات مکرر جلوگیری کنید. چنین اقدامی سبب می‌شود که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و فعالیتتان را محدود کند. در برخی موارد نیز امکان دارد حساب کاربری‌تان مسدود شود.

 

 

محدودیت در ارسال کپشن یا تعداد کاراکترهای مورد استفاده در نظرات

اینستاگرام نیز از محدودیت در ارسال نظرات برخوردار است؛ البته این محدودیت تنها به تعداد نظرات ارسالی در روز ختم نمی‌شود. طول نظر ارسالی یعنی تعداد کلمات مورد استفاده در هر نظر نیز محدودیت دارد. درواقع کاربران اینستاگرام نمی‌توانند نظر یا حتی کپشنی ارسال کنند که از ۲۲۰۰ کاراکتر بیشتر باشد.

چگونه از محدود شدن اکانت جلوگیری کنیم؟

به نظر می‌رسد که اینستاگرام به دنبال از بین بردن خلاقیت کاربران در ارسال پست یا نظر نیست و آزادی عمل قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، شبکه‌ی اجتماعی در نظر دارد که پست‌ها یا نظرات ارسالی برای کاربران دیگر خسته‌کننده یا بیش از حد طولانی نباشند. به همین منظور محدودیت‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها تعداد کاراکترهای مورد استفاده در نظرات، پست‌ها و کپشن‌ها است.

باید در نظر داشت که اگر نظری با بیش از ۲۲۰۰ کاراکتر تایپ کنید، تنها امکان ارسال آن وجود نخواهد داشت و محدودیتی برای حساب کاربری‌تان به وجود نخواهد آمد. درواقع مشکل How often we limit برایتان پیش نخواهد آمد.

محدودیت در ارسال دایرکت یا پیام مستقیم در اینستاگرام

همانطور که پیش‌تر نیز توضیح داده شد اینستاگرام محدودیت‌های موجود در فعالیت‌های مختلف روزانه را اعلام نکرده است. با این حال، گزارش‌ها نشان داده‌اند که ارسال پیام مستقیم یا دایرکت نیز محدودیت‌هایی دارد؛ اما تعداد پیامی را که کاربر در طول روز می‌تواند به کاربران دیگر ارسال کند، عمر حساب کاربری وی مشخص می‌سازد.

درواقع هرچه عمر حساب کاربری بیشتر باشد تعداد پیام‌های مستقیم یا دایرکت‌هایی که کاربر در طول روز می‌تواند ارسال کند بیشتر می‌شود. توجه به تعداد پیام‌های ارسالی سبب خواهد شد با مشکل How often we limit مواجه نشوید.

چگونه از محدود شدن اکانت جلوگیری کنیم؟

گفته شده که تعداد دایرکت‌هایی که کاربران می‌توانند در طول روز ارسال کنند بین ۵۰ تا ۸۰ عدد است. طبیعتا ارسال پیام‌های مکرر باعث می‌شود که تا مدتی نتوانید پیام جدیدی ارسال کنید. البته باید در نظر داشته باشید که حساب‌های کاربری جدید از محدودیت بیشتری برخوردار هستند و اینستاگرام ممکن است نسبت به حساب‌های کاربری تازه‌وارد که فعالیت بسیاری دارند حساس شود.

علت بالا نرفتن تعداد فالور در اینستاگرام چیست؟

باید در نظر داشته باشید که اینستاگرام قسمتی برای معرفی شما به کاربران دیگر دارد. الگوریتم اینستاگرام نیز به این صورت است با توجه به فعالیت‌ها و افرادی که فالو کرده‌اید افراد جدیدی را به شما معرفی می‌کند و همچنین شما را در قسمت پیشنهادها قرار می‌دهد تا دیگران امکان فالو کردن شما را داشته باشند. با این حساب اگر به چنین مشکلی برخورده‌اید علت بالا نرفتن تعداد فالور در اینستاگرام می‌تواند در محتوایی باشد که به اشتراک قرار می‌دهد. همچنین برخی از کاربران نیز در صورتی که آن‌ها را فالو کنید شما را فالو بک خواهند کرد.

 

حافظه کش اینستاگرام کجاست و چطور آنرا پاک کنیم؟ مطلب زیر را بخوانید:

پاك كردن كش اينستاگرام

 

پرسش‌های متداول

ربات افزایش فالور اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟ برخی از برنامه‌نویسان، ربات‌هایی را طراحی کرده‌اند که اقدام به فالو کاربران مختلف با توجه به قوانین اینستاگرام کند و مشکلی از نظر محدودیت برای حساب کاربری پیش نیاید. البته باید در نظر گرفت که در صورت شناسایی ربات افزایش فالور اینستاگرام امکان دارد برای حساب کاربری‌تان مشکلاتی پیش آید.

آیا محدودیت در فالو و آنفالو کردن در اینستاگرام وجود دارد؟ بله. اگر بیش از حد اقدام به فالو یا آنفالو کنید حساب کاربری‌تان محدود می‌شود.

آیا می‌توان قوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن را دور زد؟ خیر. اما می‌توان با رعایت نکاتی که در مقاله ذکر کردیم، قوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن را زیر پا نگذاشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%b1/
ads
ads