داغ ترین ها :
قیمت وان پلاس نورد 2T 5G فاش شد

قیمت وان پلاس نورد 2T 5G فاش شد

اوایل سال ۲۰۲۲ لیست بزرگی از محصولات جدید شیائومی لو رفت. در آن لیست نام گوشی وان پلاس نورد 2T 5G هم دیده می‌شد. در آن زمان چیزی از قیمت این گوشی وان پلاس نمی‌دانستیم، اما امروز شایعات جدید به قیمت وان پلاس نورد 2T 5G اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که قیمت وان پلاس نورد 2T 5G نزدیک به ۴۵۵ دلار باشد.

این اطلاعات توسط حساب کاربری Shadow_Leak در توییتر منتشر شده است. این حساب کاربری در گذشته مشخصات سخت افزاری گوشی وان پلاس نورد 2T 5G را هم فاش کرده بود. این گوشی جدید وان پلاس به تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک مجهز شده که جایگزینی برای تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ به‌حساب می‌آید. تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ قوی‌ترین تراشه مدیاتک در سال ۲۰۲۱ به‌حساب می‌آمد که پس از آن تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ یک تراشه میان‌رده روبه‌بالا خواهد بود که قرار است روی یک گوشی هوشمند با قیمت کمتر از ۴۵۵ دلار قرار بگیرد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد 2T 5G می‌توانیم به صفحه نمایش آن اشاره کنیم. این گوشی صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED خواهد داشت که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. همچنین مشخص شده که این صفحه نمایش از وضوح تصویر Full HD+ یا ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. سه دوربین پشت روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار دوربین اصلی هم دو دوربین دیگر با حسگرهای ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وان پلاس برای این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. شایعات می‌گویند که وان پلاس 2T 5G در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر دو گوشی هم از اندروید ۱۲ استفاده می‌کنند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
محصول جدید وان پلاس با شارژ سریع ۱۶۰ وات در راه است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-2t-5g/
ads
ads