داغ ترین ها :
قیمت گوشی پیکسل 6 و Pixel 6 Pro گوگل فاش شد؛ پرچم‌داری مقرون به‌صرفه

قیمت گوشی پیکسل 6 و Pixel 6 Pro گوگل فاش شد؛ پرچم‌داری مقرون به‌صرفه

در صورت صحت شایعات، گوگل برای جذب مشتریان بیشتر می‌خواهد پرچم‌داران سری پیکسل 6 را با قیمتی رقابتی به بازار عرضه کند. امروز تصاویری منتشر شده که قیمت پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را فاش کرده‌اند. برای خرید گوشی موبایل از برندهای مختلف از فروشگاه اینترنتی تکنولایف دیدن کنید.

قیمت پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

فهرستی در سایت آمازون منتشر شده که اطلاعات جالبی از پرچم‌دار آینده‌ی گوگل را فاش می‌سازد. طبق آنچه در گزارش آمده، پیکسل 6 پرو با برچسب قیمت ۸۴۹ پوند (تقریبا ۱،۱۶۷ دلار) در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

حال، یکی از کاربران توییتر قیمت رسمی پرچم‌داران گوگل را در بازار ایالات متحده فاش کرده است. گویا قیمت مدنظر براساس اطلاعات موجود در فروشگاه تارگت به دست آمده و اگر صحت داشته باشد، پرچم‌داران نسل بعدی گوگل را می‌توان محصولاتی مقرون به‌صرفه دانست.

قیمت گوگل پیکسل 6 لو رفت

چندی پیش اخباری منتشر شد که قیمت نسخه‌ی استاندارد سری پیکسل 6 دارای برچسب قیمتی معادل ۷۴۹ تا ۸۵۰ دلار خواهد بود. نسخه‌ی پرو نیز قیمتی در حدود ۱،۰۴۹ تا ۱،۰۹۹ دلار خواهد داشت. حال، گزارش‌های جدید اشاره دارند که قیمت مدل‌های سری پیکسل 6 از آنچه گفته شده بود نیز ارزان‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعدادی از قابلیت‌های دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۶ افشا شد

گویا برخی از کارکنان فروشگاه تارگت نیز در گفتگو با رسانه‌ها قیمت‌های فاش شده را تایید کرده‌اند. با این حساب، پیکسل ۶ با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۵۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود که نسبت به پیکسل ۵ در حدود ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

در حال حاضر آیفون ۱۳ مینی ۶۹۹ دلار و گلکسی اس ۲۱ نیز ۷۹۹ دلار قیمت دارد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۶ پرو نیز ۸۹۸ دلار قیمت خواهد داشت. جالب است بدانید گلکسی اس ۲۱ اولترا با قیمت ۱،۱۹۹ دلار و آيفون ۱۳ پرو مکس نیز با قیمت ۱،۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

باید در نظر داشت که صحت قیمت‌های منتشر شده هنوز توسط گوگل تایید یا تکذیب نشده است. با این حال، دور از ذهن نیست که گوگل برای بازگشتن به عرصه‌ی رقابت دست به عرضه‌ی محصولات با قیمتی ایده‌ال برای کاربران بزند.

از ویژگی‌هایی که سری پیکسل ۶ به همراه خواهند داشت، برخورداری از تراشه‌ی تنسور است که توسط مهندسان گوگل طراحی شده و TSMC نیز وظیفه‌ی تولید انبوه آن را به عهده دارد. از مشخصات دیگر پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو می‌توان به نرخ نوسازی بالای صفحه‌نمایش، ماژول دوربینی با حسگرهای توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری و باتری با ظرفیت بیشتر اشاره کرد.

گوگل برنامه‌های فراوانی برای جلب توجه کاربران و افزایش فروش محصولات خود دارد که یکی از آن‌ها پشتیبانی نرم‌افزاری از سری پیکسل ۶ به مدت ۵ سال خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6/
ads
ads