داغ ترین ها :
گلکسی S21 FE با قیمتی ارزان‌تر از S20 FE راهی بازار می‌شود

گلکسی S21 FE با قیمتی ارزان‌تر از S20 FE راهی بازار می‌شود

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مدل ارزان قیمت‌تر گوشی گلکسی S21 را با نام گلکسی S21 FE راهی بازار کند. این گوشی قصد دارد جایگزینی برای گوشی گلکسی S20 FE باشد که سال گذشته راهی بازار شد و کلی طرفدار هم به‌دست آورد. اما قیمت گوشی گلکسی S21 fe سامسونگ چقدر خواهد بود. ادامه مطلب را دنبال کنید و به خاطر داشته باشید، برای خرید گوشی سامسونگ می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید. سرعت فروشگاه ما در ارائه جدیدترین مدل‌ها بی نظیر است ?

امروز مشخص شده که مدل 5G گوشی گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990N شناخته می‌شود و هم اکنون تاییدیه سازمان Bluetooth SIG را هم دریافت کرده است. در واقع این سازمان اجازه استفاده از بلوتوث روی گوشی‌ها و دستگاه‌های مختلف را صادر می‌کند.

به نظر می‌رسد که دو مدل دیگر از گلکسی S21 FE با شماره مدل‌های SM-G990B و SM-G990B_SD در حال ساخت قرار دارند و توانسته‌اند مجوز‌های لازم را دریافت کنند. تا این لحظه می‌توانیم بگوییم که این دو مدل مجوز استفاده از بلوتوث را دریافت کرده‌اند و قطعا تا چند ماه یگر راهی بازار می‌شوند.

در واقع هر دستگاهی که مجوز سازمان Bluetooth SIG را دریافت می‌کند پس از دو تا سه ماه راهی بازار می‌شود. قبلا مشخص شده بود که سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر راهی بازار می‌کند.

 

دیگر اخبار جدید سامسونگ:

 

گلکسی فولد ۳ با دو دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از قلم معرفی‌شد

 

قیمت گوشی زد فلیپ ۳ مشخص شد

 

مشخصات گلکسی S21 FE

براساس اطلاعات فاش شده قبلی، گوشی گلکسی S21 FE از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. احتمالا این صفحه‌نمایش AMOLED خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

شایعات می‌گویند که این گوشی سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. همچنین S21 FE از باتری ۴۳۷۰ میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد و به همراه شارژ سریع ۴۵ وات راهی بازار خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.  این گوشی‌ها قطعا از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند.

شایعات می‌گویند که گلکسی اس ۲۱ اف ای از حسگر تشخیص اثر انگشتی استفاده می‌کند که زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی از وای-فای ۶ و بلوتوث ۵ و حتی NFC هم برخوردار خواهد  بود. در شایعات به سیستم دوربین‌های ین گوشی هم اشاره شده. این گوشی سه دوربین پشت دارد که یکی از ان‌ها واید، یکی دیگر اولتراواید و دیگری تله‌فوتو خواهد بود.

قیمت گلکسی S21 FE

شایعات می‌گویند که این گوشی به احتمال زیاد با قیمتی نزدیک به ۶۳۰ تا ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S20 FE با قیمت ۸۱۰ دلار راهی بازار شده بود. احتمالا S21 FE یک رقیب جدی برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند خواهد بود. این گوشی سامسونگ احتمالا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. عباس

    یعنی گوشی از نسخه قبلیش ارزون تر میشه؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به عباس

      سلام وقت بخیر بنا بر شایعه ها احتمالا قیمتش از نسل قبلی کمتر خواهد بود
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-fe/
ads
ads