داغ ترین ها :
آپدیت لانچر مایکروسافت چینش نو و تجربه کاربری جدیدی ارائه داد

آپدیت لانچر مایکروسافت چینش نو و تجربه کاربری جدیدی ارائه داد

با رسیدن به مرز ۵۰ میلیون دانلود برای این لانچر درر فروشگاه گوگل پلی، مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای لانچر خود عرضه کرده که بهینه سازی های  مهم و ویژگی های جدیدی با خود به همراه دارد. اگر از لانچر مایکروسافت استفاده می کنید، پس متوجه شده اید که نسخه ی جدیدی با چینش جدید برنامه ها ارائه شده که اکنون تا ۱۲ ردیف و ۱۲ ستون می توانید ایجاد کنید، و همچنین می توانید برنامه ها و ویجت ها را به نیمی از این شبکه ها انتفال دهید.

علاوه بر این  ، این بروزرسانی تجربه کاربری جدیدی با خود به ارمغان آورده. این تغییرات را از صفحه ی خوش آمدگویی می توانید متوجه شود. شما می توانید آرایشی که مورد دلخواهتان است را از دیگر لانچر ها وارد کنید یا حتی نسخه ی پشتیبانی که از لانچر مایکروسافت گرفته اید را وارد کنید.

فونت های استفاده شده در نام برنامه ها و پوشه ها باز طراحی شده اند درحالی که شکل و ظاهر پوشه ها در صفحه ی خانگی نیز تغییر کرده اند. همچنین نوار پایین صفحه ی نمایش اکنون بیش از ۵ برنامه را پیشتیبانی می کند. در بخش تنظیمات ،مایکروسافت منوی تنظیمات را از نو طراحی کرده است. و در آخر قابلیت کشیدن و رها کردن، دیگر حالت اصلاح را اجرا نمی کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d8%a7%d9%86%da%86%d8%b1-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c/
ads
ads