داغ ترین ها :
اپل لوگوی آیپد ایر ۲۰۲۲ را تغییر داده است

اپل لوگوی آیپد ایر ۲۰۲۲ را تغییر داده است

اپل هفته گذشته در مراسمی که Peek Performance نام داشت، از محصولات جدیدی رونمایی کرد. در میان این محصولات جدید با مدل جدید آیپد ایر مواجه شدیم که با تراشه M1 و پشتیبانی از شبکه 5G راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که علاقه‌مندان به این محصول می‌توانند ایپد ایر جدید را در رنگ‌های منحصر به فردی خریداری کنند. پیش فروش این تبلت هم شروع شد و حالا افرادی که این تبلت را در اختیار دارند متوجه شده‌اند اپل لوگوی آیپد ایر 2022 را تغییر داده است.

 

تبلت های اپل را در آفرهای ویژه سایت تکنولایف از دست ندهید: قیمت آیپد

 

لوگوی ایپد 2022

آیپد ایر جدید که می‌توانیم از آن با نام آیپد ایر نسل پنجم سال ۲۰۲۲ هم نام ببریم، با تغییر خاصی در قسمت لوگو مواجه شده است. در واقع اپل یکی از لوگوهایی که خیلی به آن افتخار می‌کرد و از زمان عرضه اولین آیپد در سال ۲۰۱۰ از آن استفاده کرده بود را تغییر داد. اپل به جای اینکه روی آیپد ایر از لوگوی iPad زیر لوگوی معروف اپل استفاده کند، تنها از عبارت آیپد ایر استفاده کرده است.

تغییر در لوگوی ایپد 2022

احتمالا این تغییر برای این بوده که کاربران راحت‌تر متوجه استفاده از تراشه M1 روی این تبلت شوند و این محصول جدید را از محصول سال گذشته تشخیص دهند. البته که در حالت کلی طراحی آیپد ایر تغییر چندانی نکرده و همچنان با محصولی شبیه به سال گذشته سروکار داریم. اپل در ساخت ایپد ایر جدید بیشتر روی صفحه نمایش، باتری و ویژگی‌های ارتباطی آن تمرکز کرده است.

ایپد 2022

 

شاید نیاز داشته باشید:
اتصال گوشی به ویدئو پروژکتور

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%88%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1/
ads
ads