داغ ترین ها :
لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X OLED Space Edition با صفحه نمایش خارجی معرفی شد

لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X OLED Space Edition با صفحه نمایش خارجی معرفی شد

شرکت ایسوس بالاخره لپ تاپ ZenBook 14X OLED Space Edition را راهی بازار کرد. این لپ تاپ برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شده بود. لپ تاپ ایسوس ZenBook 14X OLED Space Edition از نسل ۱۲ پردازنده اینتل Core i9-12-900H استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی آن هم Iris Xe خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده لپ تاپ ایسوس ZenBook 14X OLED Space Edition از ۳۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. همان طور که از نام این محصول مشخص است، صفحه نمایش ۱۴ اینچی OLED روی آن قرار گرفته که نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ خواهد بود و نرخ نوسازی آن هم ۹۰ هرتز است.

 

لیست قیمت نوت بوک های ایسوس را در سایت تکنولایف ببنید: لپ تاپ Asus

 

ZenBook 14X OLED Space Edition

این محصول یک صفحه نمایش خارجی ۳.۵ اینچی OLED هم دارد که به واسطه آن می‌توانید به برخی تنظیمات لپ تاپ دسترسی داشته باشید. این صفحه نمایش کوچک می‌تواند اعلان‌ها، وضعیت باتری، تاریخ و ساعت و نوشته‌های شخصی‌سازی شده کاربر را نشان دهد. از نظر ظاهری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که با محصول جالبی مواجه خواهید شد. این لپ تاپ ایسوس به شکلی ساخته شده که شبیه به یک سفینه فضایی باشد. البته که مشخص شده این محصول از استاندارد US Space System Command Standards یا (SMC-S-016A) پشتیبانی می‌کند. استانداردی که باعث می‌شود لپ تاپ ZenBook 14X OLED Space Edition در برابر سرمای بسیار زیاد و گرمای خیلی زیاد مقاوم باشد.

 

 

ZenBook 14X OLED Space Edition

از آنجایی که با یک لپ تاپ ۱۴ اینچی سر و کار داریم، خبری از نام پد روی صفحه کلید نیست، اما تصویر مجازی آن به شکل نورهای LED روی تاچ پد قرار دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید. روی این محصول حسگر تشخیص اثر انگشت قرار گرفته که البته با دکمه پاور ترکیب شده است. با نگاهی به اطراف این لپ تاپ متوجه می‌شوید که ۴ پورت USB C دارد و از پورت USB 3.2 Type A و خروجی HDMI 2 استفاده می‌کند.

با اعلام شرکت ایسوس، لپ تاپ ZenBook 14X OLED Space Edition با قیمت ۱۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

 

چرا صدای فیلم در لپ تاپ قطع شده است؟
صدای لپ تاپ قطع شده

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-zenbook-14x-oled-space-edition/
ads
ads