داغ ترین ها :

لپ تاپ شیائومی ردمی بوک ۱۴ معرفی شد

شیائومی لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ را معرفی کرد. لپ تاپی که صفحه نمایش 2.8K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ نزدیک به ۱٫۳۷ کیلوگرم وزن دارد و کاربران می‌توانند این لپ تاپ را در مدل‌هایی با پردازنده های Alder Lake-H خریداری کنند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این لپ تاپ از رم‌های LPDDR5 و حافظه PCIe 4.0 بهره می‌برد.

 

قیمت روز انواع لپ تاپ را در فروشگاه تکنولایف ببنید: خرید لپ تاپ

 

مشخصات لپ تاپ ردمی بوک ۱۴

لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ در چهار مدل راهی بازار می‌شود. البته شیائومی این لپ تاپ‌ها را با پردازنده Alder-Lake-H راهی بازار می‌کند که پردازنده‌های جدیدی به شمار نمی‌روند. به گفته شیائومی کاربران می‌توانند لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ را با پردازنده Core i5-12500H و Core i7-12700H خریداری کنند.

ردمی بوک ۱۴ صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل دارد که نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ است و کنتراست آن هم به ۱۵۰۰:۱ می‌رسد. این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند و میزان روشنایی آن ۳۰۰ نیت خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم. ردمی بوک ۱۴ با باتری ۵۶ وات ساعتی راهی بازار می‌شود.

لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ در ابعاد ۳۱۲ در ۲۲۰ در ۱۵٫۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۱٫۳۷ کیلوگرم می‌رسد. قیمت این محصول با پردازنده Core i5 نزدیک به ۶۵۲ دلار خواهد بود و مدل Core i7 هم با قیمت ۷۹۴ دلار راهی بازار می‌شود. این لپ تاپ با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCIe 4 دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%88%da%a9-%db%b1%db%b4/
ads
ads