داغ ترین ها :
با ماساژور دست باوهوت، پیش از تجربه‌ی بازی دستانتان را گرم کنید

با ماساژور دست باوهوت، پیش از تجربه‌ی بازی دستانتان را گرم کنید

شرکت ژاپنی باوهوت که در زمینه‌ی تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت دارد، ماساژور دستی را معرفی کرده که باعث رفع خستگی دست و بهبود چرخش خون می‌شود.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

تجربه‌ی طولانی مدت بازی‌های ویدئویی می‌تواند مشکلات مختلفی را برای گیمرها پدید آورد. درواقع بی‌تحرکی در بازه‌ی زمانی طولانی مدت آسیب فراوانی را به سلامت فرد وارد خواهد کرد. به همین منظور دستگاه‌های مختلفی معرفی شده که شامل صندی ماساژ می‌شود. همچنین پزشکان بارها پیشنهاد داده‌اند افراد کم‌تحرک یا بی‌تحرک هر از گاهی در طول کار با کامپیوتر یا تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی از جای خود برخواسته و مدتی قدم بزنند یا حرکات ورزشی سبک انجام دهند.

در این بین، برخلاف پاها که تحرکی ندارند، دستان کاربران به خصوص گیمرها از تحرک بسیاری برخوردار هستند. همین امر نیز ممکن است باعث خستگی و کوفتگی دست شود و چرخش خون را مختل سازد. شرکت ژاپنی باوهوت محصولی معرفی کرده که این مشکل را تا حدودی برطرف می‌سازد.

محصول شرکت ژاپنی درواقع ماساژوری کوچک است که دست کاربر با قرار گرفتن در آن، ماساژ داده خواهد شد. باوهوت در مورد محصول جدید خود گفته که این ماساژور می‌تواند نه تنها خستگی و کوفتگی دست کاربر را برطرف سازد، بلکه به تنظیم گردش خون نیز کمک فراوانی می‌کند.

در این دستگاه از ۱۵ کوسن هوا استفاده شده که عمل ماساژ را انجام می‌دهند. باوهوت پیشنهاد می‌دهد که گیمرها بهتر است قبل از شروع بازی، دستان خود را با دستگاه مخصوص، ماساژ دهند. چنین اقدامی می‌تواند باعث گرم شدن آن‌ها و برخورداری از آمادگی بیشتر برای تجربه‌ی بازی شود. گیمرها می‌توانند در خلال تجربه‌ی بازی، دستانشان را ماساژ دهند تا کمکی به بهتر شدن گردش خون کنند و در پایان تجربه‌ی بازی نیز با استفاده از دستگاه، خستگی و کوفتگی دستانشان را برطرف سازند.

جالب است بدانید که دستگاه از حالات مختلف ماساژ نیز برخوردار است. در حالت اول، کف دستتان ماساژ می‌بیند و در حالت دوم نیز دستگاه به سراغ انگشتان می‌رود. نکته‌ی جالبی که توجهمان را به خود جلب کرده، طراحی جالبی است که دستگاه ماساژ باوهوت دارد.

دستگاه مدنظر از رنگ‌بندی مشکی مات برخوردار است و درواقع با محصولات دیگر شرکت باوهوت مانند ماساژور پا یا گرم‌کننده‌ی صندلی همخوانی دارد. گفته شده که ماساژور دست شرکت باوهوت در حال حاضر در ژاپن با قیمتی معادل ۱۵۰ دلار عرضه شده است، اما مشخص نشده که آیا چنین محصولی در بازار خارج از کشور ژاپن نیز عرضه خواهد شد یا خیر. البته شما می‌توانید محصولی با امکانات مشابه را از برندهای دیگر خریداری کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%88%d9%87%d9%88%d8%aa/
ads
ads