داغ ترین ها :
مانیتور ۲۷ اینچی اپل با وضوح 5K معرفی شد

مانیتور ۲۷ اینچی اپل با وضوح 5K معرفی شد

اپل در کنار معرفی مک استودیو از یک مانیتور هم رونمایی کرد. مانیتور اپل به شکل خاص Studio Display نام دارد. این مانیتور ۲۷ اینچی اپل وضوح تصویر 5K را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و حتی به دوربین جلو هم مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به پشتیبانی از صدای hi-fi و قیمت نسبتا مناسب آن اشاره کرد. حالا بد نیست بیشتر به این محصول بپردازیم و با آن بیشتر آشنا شویم.

مشخصات مانیتور اپل

این مانیتور ۲۷ اینچی اپل به همراه پایه‌ای عرضه شده که ۳۰ درجه خم می‌شوند. این خم شدن باعث خواهد شد که زاویه دید بهتری به صفحه نمایش داشته باشید.

صفحه نمایش ۲۷ اینچی این محصول وضوح تصویر 5K را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و از ۱۴.۷ میلیون پیکسل تشکیل شده است. صفحه نمایش تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید خواهد کرد و از رنگ‌های Display P3 و بیش از ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی True Tone هم در این صفحه نمایش به کار رفته تا قدرت رنگ‌ها نسبت به نور محیط تغییر کنند. اگر به دنبال یکی از بهترین مانیتورها برای فعالیت‌های گرافیکی می‌گردید، این محصول می‌تواند اولین انتخاب شما باشد.

مانیتور اپل

تراشه A13 Bionic در مانیتور اپل

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این مانیتور ۲۷ اینچی اپل می‌توانیم به برخورداری از تراشه A13 Bionic اشاره کنیم. این تراشه باعث شده که کاربران یکسری تجربه فوق‌العاده را کسب کنند و به سیستم پیشرفته دوربین و سیستم پیشرفته صوتی دسترسی داشته باشند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید روی این مانیتور دیده می‌شود که به شکل کاملا هوشمند متوجه حرکت سر شما می‌شود و همیشه شما را در مرکز تصویر قرار می‌دهد.

پردازنده ماینتور اپل

اپل ادعا کرده که میکروفن‌های استودیویی را در این محصول به کار برده تا تجربه انتقال صدا با این مانیتور فوق‌العاده باشد. این میکروفن‌ها به شکل شگفت‌انگیزی نویز را از بین می‌برند. از طرف دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که شش بلندگو باکیفیت هم روی این محصول قرار گرفته است. اپل باز هم ادعا کرده که این بلندها بهترین بلندگوهایی هستند که این شرکت تا امروز تولید کرده. این بلندگوها از صدای فضایی و استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند تا تجربه سینمایی فوق‌العاده‌ای برای کاربران خلق کنند.

 

آخرین اخبار از محصولات معرفی شده اپل:
اپل مک استودیو قوی‌ترین کامپیوتر اپل معرفی شد

 

قیمت مانیتور اپل

اپل اعلام کرده که ترکیب این مانیتور با مک استودیو فوق‌العاده خواهد بود.

سه عدد پورت USB-C با سرعت انتقال اطلاعات ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه روی این محصول دیده می‌شود. اگر از کابل مناسب استفاده کنید می‌توانید با این پورت‌ها مک بوک خودتان را هم شارژ کنید. این پورت‌ها از شدت جریان 96 وات برخوردارند.

مشخصات مانیتور اپل

قیمت مانیتور اپل

مانیتور ۲۷ اینچی اپل یا Studio Display با قیمت ۱۵۹۹ دلار برای مدل پایه راهی بازار می‌شود. اگر می‌خواهید این مانیتور را با صفحه نمایشی که از شیشه‌ای با بافت‌های نانو تشکیل شده را خریداری کنید باید ۳۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنید. همچنین پیشرفته‌ترین مدل این مانیتور اپل هم با قیمت ۲۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

اپل اعلام کرده که ۱۰۰ درصد این محصول از قطعات بازیافتی ساخته شده است. این مانیتور را می‌توانید از هفته آینده خریداری کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%db%b2%db%b7-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads