داغ ترین ها :
مانیتور 4K سامسونگ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

مانیتور 4K سامسونگ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

مانیتور 4K سامسونگ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد. شرکت کره‌ای سه مدل جدید از مانیتورهای خود را معرفی کرده که یکی از آن‌ها از ابعاد ۳۲ اینچ، وضوح تصویر UHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی برخوردار است.

 

برای خرید مانیتور و مشاهده انواع موجود در  سایت تکنولایف روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت مانیتور

 

تنها چند روز به برگزاری رویداد CES 2022 باقی مانده، اما سامسونگ جدیدترین مانیتورهای سری ادیسه را معرفی کرده تا علاقه‌مندان به محصولات خود را به وجد آورد. مانیتورهای جدید سامسونگ که برای کاربردهای مختلف در نظر گرفته شده‌اند از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجهی برخوردار شده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرکت کره‌ای اعلام کرده که هر سه مانیتور جدید را به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد؛ رویدادی که در لاس وگاس آمریکا طی روزهای ۵ الی ۷ ژانویه (۱۵ تا ۱۷ دی) برگزار خواهد شد و میزبان شرکت‌های مطرح دنیا خواهد بود تا آخرین دستاوردهای خود را به علاقه‌مندان معرفی کنند.

مانیتور 4K سامسونگ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز؛ مانیتور ادیسه نئو G8

مانیتور ادیسه نئو G8 سامسونگ

مدل اول با نام ادیسه نئو G8 روانه‌ی بازار خواهد شد که در اندازه ۳۲ اینچ ساخته شده و وضوح تصویر 4K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر از انحنای 1000R برخوردار شده و نور پس‌زمینه از نوع کوانتوم مینی LED دارد.

سران سامسونگ در مورد محصول جدید این شرکت توضیح داده‌اند که سیستم نور پس‌زمینه‌ی نئو G8 به قدری کوچک هستند که هر واحد آن از نظر ابعاد به یک چهلم ابعاد چراغ‌های LED معمولی می‌رسد. چنین فناوری به همراه فناوری‌های دیگر سامسونگ مانند کوانتوم ماتریس و کوانتوم HDR 2000 اجازه می‌دهند که نرخ روشنایی نئو G8 به ۲۰۰۰ نیت در زمان نمایش محتوای HDR برسد.

مانیتور ادیسه نئو G8 سامسونگ

ادیسه نئو G8 دارای دو درگاه HDMI 2.1 است و از یک درگاه DisplayPort 1.4 استفاده می‌کند. این نمایشگر از فناوری به نام سورس سوییچ پلاس برخوردار است که اجازه می‌دهد زمانی که دستگاه متصل به نمایشگر روشن شد، نئو G8 به‌صورت خودکار محتوای در حال پخش دستگاه را نمایش دهد. در پشت مانیتور نیز از چراغ‌های RGB برای زیبایی استفاده شده که به کمک فناوری CoreSync می‌توانند نورهای در حال نمایش را با محتوای در حال پخش تنظیم کنند.

اسمارت مانیتور M8 سامسونگ

اسمارت مانیتور M8 سامسونگ

نمایشگر بعدی که معرفی شده، سامسونگ اسمارت مانیتور M8 نام دارد. این نمایشگر از وب‌کم برخوردار شده که قادر به پشتیبانی از اپلیکیشن Google Duo است. اسمارت مانیتور M8 نه تنها از امکانات تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌کند، بلکه ویژگی‌های مختلفی نیز برای استریم محتوا دارد.

درواقع شما تنها با اپلیکیشن‌های همراه با M8 و وب‌کم آن می‌توانید به استریم محتوا بپردازید و به تجهیزات دیگری نیاز نخواهید داشت. اسمارت مانیتور M8 در اندازه ۳۲ اینچ ساخته شده و وضوح تصویر UHD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و همچنین کنترل از راه دور دارد تا بتوان از M8 مانند تلویزیون استفاده کنید.

مانیتور S8 سامسونگ

مانیتور S9 سامسونگ

آخرین مدلی که معرفی شده، سامسونگ S8 نام دارد. این مانیتور که در دو مدل ۲۷ و ۳۲ اینچی روانه‌ی بازار شده و مناسب برای تولیدکنندگان محتوا است. وضوح تصویر این مانیتور به UHD می‌رسد و اولین نمایشگری خواهد بود که توانسته گواهی ضد انعکاس نور را از سازمان Underwriters Laboratories کسب کند.

مانیتور جدید سامسونگ قادر است ۹۸ درصد از رنگ‌های DCI-P3 را پوشش دهد و مدل ۳۲ اینچی آن از گواهی DisplayHDR 600 سازمان VESA بهره می‌برد. علاوه بر امکانات ذکر شده، مانیتور S8 دارای درگاه LAN و USB-C خواهد بود که اجازه می‌دهد دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ یا تبلت را به مانیتور متصل کرد.

Samsung UHD Monitor S8

این درگاه امکان شارژ لپ‌تاپ را نیز با سرعت ۹۰ وات به همراه می‌آورد. انتظار می‌رود هر سه مدل در رویداد CES 2022 معرفی شده و سپس در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شوند. متاسفانه در متن گزارش به قیمت مانیتورهای جدید سامسونگ اشاره‌ای نشده و نمی‌دانیم به چه برچسب قیمتی راهی بازارهای مختلف جهان خواهند شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-4k-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d9%86%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%db%b2%db%b4%db%b0-%d9%87%d8%b1%d8%aa/
ads
ads