داغ ترین ها :
مانیتور M8 سامسونگ با قیمت 729 دلار راهی بازار می‌شود

مانیتور M8 سامسونگ با قیمت 729 دلار راهی بازار می‌شود

سامسونگ رسما پیش فروش مانیتور ۳۲ اینچی هوشمند M8 را شروع کند. مانیتور M8 سامسونگ در CES  سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود. این مانیتور وضوح تصویر 4K یا 3840 در 2160 پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد و نصب تصویر آن هم ۱۶:۹ و نرخ نوسازی آن هم به ۶۰ هرتز می‌رسد. سامسونگ اعلام کرده که این مانیتور از استاندارد HDR10+ برخوردار است و ۹۹ درصد رنگ‌های sRGB را هم پوشش می‌دهد.

 

پیش از انتخاب مانیتور از محصولات موجود در سایت ما هم دیدن کنید: قیمت مانیتور

 

مانیتور M8 سامسونگ

مانیتور M8 سامسونگ با AirPlay 2 داخلی عرضه می‌شود و از سامسونگ Dex بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. دو بلندگوی ۵ وات برای این محصول در نظر گرفته شده است. سامسونگ یک دوربین قابل جدا شدن هم برای مانیتور M8 در نظر گرفته که وضوح تصویر آن Full HD خواهد بود.

مانیتور M8 سامسونگ با سیستم عامل Tizen راهی بازار می‌شود و حتی می‌تواند نقش کنترل کننده خانه هوشمند را هم داشته باشید. بد نیست به ورودی‌ها و خروجی‌های این محصول اشاره کنیم. یک عدد پورت micro-HDMI دارد و دو پورت USB-C هم روی آن دیده می‌شود. مانیتور M8 از وای-فای ۵ و بلوتوث ۴.۲ هم استفاده می‌کند. پورت‌های USB-C این محصول ۶۵ وات قدرت دارند که باعث شده بتوانید گوشی هوشمند خودتان را به راحتی شارژ کنید.

مانیتور M8 سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده وزن این مانیتور ۹.۴ کیلو گرم خواهد بود و در رنگ‌های سفید، صورتی و آبی و سبز راهی بازار می‌شود. قیمت مانیتور M8 سامسونگ با دوربین ۷۲۹ دلار اعلام شده است.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
با تلویزیون AU8000 سامسونگ آشنا شوید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-m8-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads