داغ ترین ها :
مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو معرفی شد

مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو معرفی شد

شرکت آنر امروز از مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو در کشور چین رونمایی کرد. مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو با تفاوت‌هایی در مقایسه با مدل اصلی آنر ۸۰ پرو راهی بازار شده است.

بزرگ‌ترین تفاوت مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو با مدل اصلی در صفحه نمایش است. مدل ارزان‌ تر آنر ۸۰ پرو از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED کاملا مسطح استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

مدل ارزان تر آنر ۸۰ پرو پوستر

داخل صفحه نمایش آنر ۸۰ پرو ارزان قیمت ناچ حفره‌ای را مشاهده می‌کنید که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. مدل اصلی آنر ۸۰ پرو از دوربین سلفی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد.

دوربین پشت مدل ارزان قیمت آنر ۸۰ پرو هم متفاوت با مدل اصلی است. این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۱۶۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید استفاده شده که فوکوس ثابت دارد.  یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم روی این گوشی Honor قرار گرفته است.

مدل ارزان قیمت گوشی آنر ۸۰ پرو به تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و تا ۱۲ گیگابایت رم دارد. این گوشی از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ‌ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری هم باید بگوییم که این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MagicOS 7 راهی بازار می‌شود.

گوشی آنر ۸۰ پرو ارزان قیمت در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d8%b1-%db%b8%db%b0-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads