داغ ترین ها :
سامسونگ در ۲۸ مهر ماه محصولات جدید معرفی می‌کند

سامسونگ در ۲۸ مهر ماه محصولات جدید معرفی می‌کند

سامسونگ اعلام کرد که در تاریخ ۲۸ مهر ماه مراسم Galaxy Unpacked Part 2 را برگزار می‌کند. این مراسم دقیقا یک روز بعد از رویداد گوگل برای معرفی پیکسل ۶ برگزار می‌شود. سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره این رویداد گلکسی منتشر نکرده؛ اما به این موضوع اشاره کرده که قصد دارد تجربه‌هایی جدید را به واسطه تکنولوژی ارائه کند.

سامسونگ برای Galaxy Unpacked Part 2 خود یک تیزر کوتاه هم منتشر کرده است. التبه در این تیزر چیز خاصی به نظر نمی‌رسد، اما یکسری آیکون از اپلیکیشن‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. شاید در این رویداد شاهد معرفی اپلیکیشن باشیم. حتی احتمال دارد که این رویداد مربوط به رابط کاربری One UI و اندروید ۱۲ باشد. پس اگر طرفدار گوشی های سامسونگ هستید، این رویداد را از دست ندهید؛

برخی شایعات می‌گویند که در این رویداد رنگ‌های جدید گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ هم معرفی می‌شود و حتی می‌توانیم منتظر معرفی لوازم خانگی جدیدی هم باشیم.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE را در مراسم Galaxy Unpacked Part 2 معرفی می‌کند یا خیر.

برخی شایعات می‌گویند که این گوشی در ماه دسامبر یا اوایل ژانویه عرضه می‌شود. برای اینکه متوجه جزییات رویداد جدید سامسونگ بشویم، مدت زیادی نباید صبر کنیم. این مراسم در تاریخ ۲۸ مهر ماه و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. در رویداد Galaxy Unpacked قبلی که در مرداد ماه برگزار شد، گوشی‌های گلکسی Z flip 3 و گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ معرفی شدند.

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:

رندرهای جدید گوشی S22 ultra و تغییرات ماژول دوربین

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-galaxy-unpacked-part-2/
ads
ads