داغ ترین ها :
مرورگر Edge مایکروسافت برای iOS منتشر شد

مرورگر Edge مایکروسافت برای iOS منتشر شد

از آنجایی که مایکروسافت نمی توانست قطعه ی بزرگی از پایه ی گوشی هوشمند را تامین کند، کیفیت های سخت افزاری آن کاهش یافته است و تلاش خود را برای استفاده از نرم افزار های موبایلی که در همه ی سیستم عامل ها قابل دسترسی است، کاهش داده است. در ماه های اخیر، به روز رسانی های مستمر برای مجموعه ی کامل Office برای سیستم عامل های Android و iOS و نیز برنامه های Selfie و سایر برنامه های سرگرم کننده مایکرو سافت برای سیستم عامل iOS (گوشی اپل) عرضه شده است. در حال حاضر، Redmond مرورگر Edge خود را برای iOS معرفی کرده است، و یک روز پس از آن نیز به طور رسمی این برنامه برای اندروید راه اندازی شد.

چگونه می توانید Edge را دریافت کنید؟

عمدتا، این یک مرورگر جامع و جایگزین مناسبی برای Safari است. آن را با Edge و صفحه نمایش خود برای رمزهای عبور، موارد دلخواه و تاریخچه مرور را همگام سازی کنید، اگر از ویندوز کامپیوتر استفاده می کنید و از Chrome استفاده نمی کنید، این یک مزیت است. هم چنین کد QR reader و جستجوی صوتی نیز برای شما فراهم است. البته در حال حاضر حالت ناشناس، نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید که Edge در iOS نیزهنوز برای صفحه ی نمایش 19.5: 9 آی فون ایکس بهینه نشده است، بنابراین تا زمانی که اصلاح شود، فقط برخی از پیغام های تان را دریافت خواهید کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1-edge-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-ios-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads