داغ ترین ها :
مشخصات باتری و دوربین موتو اج X30 موتورولا در فضای مجازی قرار گرفت

مشخصات باتری و دوربین موتو اج X30 موتورولا در فضای مجازی قرار گرفت

انتظار می‌رود طی روزهای آینده، موتو اج X30 همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، پرچم‌دار جدید موتورولا به اولین محصولی تبدیل خواهد شد که همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه‌ی بازار می‌شود. در این بین، موتورولا تیزرهایی منتشر کرده که اطلاعات جالبی از پرچم‌دار تمام عیار این شرکت را در اختیارمان قرار می‌دهند. در این تیزرها مشخصات باتری و دوربین موتو اج X30 مشخص شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

محصول پرچم‌دار موتورولا که در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) معرفی خواهد شد چندی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شد. در فهرست این بنچمارک، مشخص می‌شود که موتو اج X30 از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده خواهد کرد. در پنل پشتی پرچم‌دار موتورولا می‌توان به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای برخورد کرد که متشکل شده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری با ویژگی سنجش میزان عمق در تصویر.

در پنل جلو نیز حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته تا میزبان دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی باشد. موتورولا برای محصول جدید خود باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انتخاب کرده که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۸ وات وجود دارد. این دستگاه از امکاناتی مانند چیپ NFC نیز برخوردار خواهد بود.

با وجود اینکه می‌دانیم پرچم‌دار جدید موتورولا طی روزهای آینده معرفی خواهد شد، اما برخی از اطلاعات آن هنوز مشخص نشده است؛ اطلاعاتی که شامل قیمت و زمان عرضه می‌شود. علاوه بر اطلاعات فوق در متن گزارش آمده که موتو اج X30 امکان دارد مدل دیگری نیز داشته باشد که از دوربین مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%a7%d8%ac-x30/
ads
ads