داغ ترین ها :
مشخصات دوربین سری شیائومی 12 لو رفت

مشخصات دوربین سری شیائومی 12 لو رفت

انتظار می‌رود پیش از آنکه سال ۲۰۲۱ به پایان برسد، شیائومی جدیدترین پرچم‌داران خود را به بازار معرفی کند؛ سری که تحت نام شیائومی 12 روانه‌ی بازار می‌شوند و از چند مدل نیز برخوردار هستند. حال، گزارشی منتشر شده اطلاعاتی را از مشخصات دوربین شیائومی 12 در اختیارمان قرار می‌دهد. در مشخصات دوربین شیائومی 12 به این موضوع اشاره شده که شیائومی تغییرات بسیاری را در ماژول دوربین اعمال کرده و همچنین دوربین اصلی با وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی را به ماژول افزوده است.

 

لیست جدیدترین گوشی های شیائومی موجود در سایت تکنولایف را پیش از خرید بررسی کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

البته گزارش تنها به مشخصات دوربین اشاره ندارد، بلکه مشخص می‌کند که سری پرچم‌دار جدید برند چینی از وضوح تصویر +FHD استفاده خواهد کرد. چنین اقدامی می‌تواند یک پسرفت نسبت به سری می 11 محسوب شود؛ سری گوشی که از پنلی با وضوح تصویر 1440p استفاده می‌کرد.

با این حال، امکان دارد چنین اتفاقی تنها در مدل استاندارد سری رخ دهد و شیائومی در نظر داشته باشد که شیائومی 12 را با قیمت به مراتب کمتر نسبت به مدل استاندارد سری می 11 روانه‌ی بازار کند. با این حال، تغییری در طراحی ظاهری پنل جلو رخ نخواهد داد. لبه‌های صفحه‌نمایش از طراحی گرد برخوردار هستند و در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای در سمت چپ قرار گرفته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

از اتفاقات دیگری که در سری شیائومی 12 رخ خواهد داد، برخورداری از شارژ سریع ۱۰۰ وات است. اسکنر اثر انگشت همچنان با پنل صفحه‌نمایش ادغام شده خواهد بود؛ البته این تفاوت که محدوده‌ی بیشتری را پوشش خواهد داد.

انتظار می‌رود کوالکام طی روزهای آینده رویداد خبری خود را برگزار کرده و جدیدترین تراشه از سری اسنپدراگون را معرفی کند؛ تراشه‌ای که اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نام دارد و به پرچم‌داران سال ۲۰۲۲ قدرت خواهد بخشید.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
گوشی جدید سری میکس شیائومی با نام قهرمان مارول

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads