داغ ترین ها :
مشخصات ریلمی Smart TV X فاش شد

مشخصات ریلمی Smart TV X فاش شد

شرکت ریملی قصد دارد به زودی از یکسری محصول جدید رونمایی کند و امروز مشخص شد که یکی از این محصولات تلویزیون هوشمند خواهد بود. امروز اطلاعاتی از تلویزیون ریلمی Smart TV X منتشر شده است. اولین چیزی که درباره این تلویزیون می‌توان به آن اشاره کرد این است که وضوح تصویر آن Full HD خواهد بود.

 

برای مشاهده لیست تلویزیون های موجود در فروشگاه روی لینک بزنید: قیمت تلویزیون

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تلویزیونی ریملی Smart TV X در دو اندازه راهی بازار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند این تلویزیون را در اندازه‌های ۴۰ اینچ و ۴۳ اینچ خریداری کنند. همچنین مشخص شده که هر دو اندازه تلویزیون ریلمی Smart TV X در رنگ مشکی عرضه می‌شوند. در جلوی این تلویزیون هم یک پنل شناور و نور پس زمینه را مشاهده می‌کنید. باید به این موضوع اشاره کنیم که پنل شناور به این معنا خواهد بود که صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و ضخامت تلویزیون هم بسیار کم است. گفته شده که ضخامت این تلویزیون تنها ۵.۷۶ میلی‌‌متر خواهد بود.

درباره نور پس زمینه هم باید بگوییم که یکسری نورهای LED در پشت این تلویزیون قرار گرفته که محیط پشت تلویزیون را روشن می‌کنند و ظاهر زیباتری به محیط می‌بخشند.

از دیگر مشخصات تلویزیون ریملی Smart TV X می‌توانیم به بلندگوی های ۲۴ وات با پشتیبانی از استاندارد صدای دالبی اشاره کنیم. این تلویزیون به تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک مجهز شده و یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در حالی که هنوز درباره قیمت این تلویزیون ریملی چیزی نمی‌دانیم، به نظر می‌رسد که قیمت آن بین ۳۲۰ تا ۴۰۰ دلار باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-smart-tv-x-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads