داغ ترین ها :
مشخصات سخت‌افزاری هواوی P50 پاکت فاش شد

مشخصات سخت‌افزاری هواوی P50 پاکت فاش شد

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که هواوی P50 پاکت با تراشه‌ی کایرین ۹۰۰۰ و ماژول دوربین سه‌گانه به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات سخت‌افزاری هواوی P50 پاکت همراه ما باشید.

 

قیمت امروز گوشی های هواوی را در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف ببنید: گوشی هواوی

 

انتظار می‌رود گوشی تاشوی جدید هواوی در ۲۳ دسامبر (۲ دی) معرفی شود؛ محصولی که از طراحی شبیه به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ برخوردار است و گفته می‌شود که مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی ۲ به بازار عرضه می‌شود.

چندی پیش مشخص شد که هواوی P50 پاکت از مودم ‌LTE برخوردار است و همچنان خبری از گوشی هوشمند با مودم 5G نخواهد بود. حال گزارشی منتشر شده که طی آن به مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین گوشی هوشمند هواوی اشاره می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری هواوی P50 Pocket

آنچه در متن گزارش آمده، اشاره دارد که محصول جدید هواوی از صفحه‌نمایش داخلی با ابعاد ۶.۸ اینچی استفاده می‌کند و روی بدنه نیز صفحه‌نمایش کوچکی قرار گرفته که از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار است و ابعاد آن نیز به ۱ اینچ می‌رسد. متاسفانه اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش داخلی وجود ندارد و نمی‌دانیم که شرکت چینی از چه مدل پنلی استفاده خواهد کرد یا مولفه‌های آن مانند وضوح تصویر یا نرخ نوسازی چه خواهد بود.

در دل هواوی P50 پاکت تراشه‌ی کارین ۹۰۰۰ قرار گرفته که البته فاقد مودم 5G است. در پنل پشتی، ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که سه دوربین را داخل خود قرار داده است. این سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو می‌شوند. امکان بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۳ برابر هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هواوی P50 پاکت دارای باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعت است که البته امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۶۶ وات وجود خواهد داشت. از نظر قیمت انتظار می‌رود پی ۵۰ پاکت دارای برچسب قیمتی کمتر از گلکسی زد فلیپ ۳ داشته باشد که با قیمت ۹۹۹ دلار روانه‌ی بازار شد.

 

عکس‌های بیشتری از این محصول Huawei ببنید:
تصاویری از گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت در فضای مجازی قرار گرفت

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p50-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%aa/
ads
ads