داغ ترین ها :
سری گوشی ردمی K50 شیائومی بهمن ماه معرفی می‌شود

سری گوشی ردمی K50 شیائومی بهمن ماه معرفی می‌شود

برای مدتی می‌شود که گزارش‌هایی از محصولات جدید ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی به گوش می‌رسد. گویا شرکت چینی به دنبال آن است که طی ماه‌های آینده، سری گوشی ردمی K50 را معرفی کند که از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه برخوردار هستند. با اینکه شیائومی هنوز برنامه‌های خود را اعلام نکرده، اما گزارش‌هایی وجود دارد که گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. باید اشاره کرد که سری ردمی K40 نیز در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته معرفی شد. امروز مشخصات سخت افزاری ردمی K50 هم فاش شده است.

 

برای خرید گوشی های شیائومی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

مشخصات سخت افزاری ردمی K50 شیائومی

در ادامه‌ی گزارش آمده که سری گوشی ردمی K50 شیائومی در چهار مدل به بازار عرضه خواهند شد که متشکل می‌شوند از کی 50، کی 50 پرو، کی 50 پرو پلاس و کی 50 گیمینگ. در میان مدل‌ها انتظار می‌رود مدل کی ۵۰ پرو پلاس مجهز به تراشه‌ی نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 باشد.

برای کی 50 پرو نیز اسنپدراگون ۸۷۰ در نظر گرفته شده و دو مدل K50 و K50 گیمینگ نیز به ترتیب مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهند شد. هر چهار مدل از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند، البته گفته نشده که رابط کاربری مدنظر مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود یا اندروید ۱۲.

مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل کی ۵۰ پرو پلاس از دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار شده که دوربینی با لنز پریسکوپ نیز آن را همراهی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر محصولات برندی ردمی می‌توان به برخورداری از شارژ سریع ۱۰۰ وات و گواهی IP68 اشاره کرد. چنین گواهی به معنای مقاومت دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک خواهد بود. البته هنوز تایید نشده که این ویژگی‌ها در هر چهار مدل سری ردمی K50 موجود خواهد بود یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads