داغ ترین ها :
مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو فاش شد

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو فاش شد

افشاگری در فضای مجازی، بنچمارکی از گوشی ریلمی GT 2 پرو قرار داده که از مشخصات سخت‌افزاری توانمند آن خبر می‌دهد. در بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که محصول جدید شرکت ریلمی توانسته در بنچمارک انتوتو امتیاز ۱ میلیون را به راحتی رد کند. فاش شدن مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو باعث شد که با این گوشی قدرتمند بیشتر آشنا شویم.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بنچمارک انتوتو چهار مولفه‌ی دستگاه را به چالش کشیده و امتیازی را بابت عملکرد هرکدام در نظر می‌گیرد. سپس امتیاز مجموعی را با توجه به عملکرد گوشی هوشمند یا تبلت در نظر می‌گیرد. این چهار عملکرد شامل پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی، حافظه و UX می‌شود.

البته در بنچمارک تنها به عملکرد ریلمی GT 2 پرو اشاره نمی‌شود، بلکه اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری آن نیز در اختیارمان قرار گرفته که از توان سخت‌آفزاری آن خبر می‌دهد. در بنچمارک اشاره شده که پرچم‌دار جدید ریلمی با شماره مدل RMX3300 روانه‌ی بازار خواهد شد. گوشی جدید ریلمی مجهز شده به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که حافظه‌ی رمی از نوع LPDDR5 آن را همراهی خواهد کرد. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز حافظه‌ای از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته خواهد شد.

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو در انتوتو

در گزارش به ظرفیت حافظه‌ها نیز اشاره می‌شود. گویا پرچم‌دار جدید ریلمی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت نیز حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود. از نظر نرم‌افزاری نیز اشاره شده که محصول مدنظر مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده است. در بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که انتوتو امتیاز ۲۳۷۷۱۰ را به پردازنده‌ی مرکزی اختصاص داده است.

پردازنده‌ی گرافیکی نیز توانسته امتیاز ۴۴۷۹۲۶ را به دست آورد. محصول برند ریلمی این امتیاز را مدیون آدرنو ۷۳۰ است که در تراشه‌ی جدید کوالکام استفاده می‌شود. در مقایسه با پردازنده‌ی گرافیکی موجود در اسنپدراگون ۸۸۸ باید گفت که آدرنو ۷۳۰ با بهبود عملکرد ۳۷.۵ درصدی همراه است. مولفه‌های دیگر بنچمارک ازجمله حافظه و UX نیز توانسته‌اند به ترتیب امتیازهای ۱۶۷۰۸۲ و ۱۷۲۴۹۷ را به دست آورند. چنین امتیازهایی سبب شده تا پرچم‌دار شرکت ریلمی به امتیاز مجموع ۱۰۲۵۲۱۵ برسد.

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو

پرچم‌دار تمام عیار ریلمی دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۵۵ اینچ است که از مشخصاتی مانند پنل AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند. برای حافظه‌ها نیز همانطور که گفته شد ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته شده که تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 آن را همراهی می‌کنند.

مدل پروی سری ریلمی GT 2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود که از رابط کاربری Realme UI 3.0 استفاده می‌کند. در دل این دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۲۵ وات وجود دارد.

برای دوربین سلفی، حسگری با وضوح تصویر ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد. این ماژول متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر که البته نوع آن مشخص نیست. انتظار می‌رود ریلمی GT 2 پرو در اوایل سال ۲۰۲۲ با قیمتی معادل ۶۲۵ دلار روانه‌ی بازار شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads