داغ ترین ها :
مشخصات سخت افزاری سرفیس گو 3 قبل از معرفی رسمی فاش شد

مشخصات سخت افزاری سرفیس گو 3 قبل از معرفی رسمی فاش شد

به نظر می‌رسد که بخش سخت افزار مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۲۲ سپتامبر یا ۳۱ شهریور رویدادی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کند. حالا اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که یکی از محصولات جدید مایکروسافت سرفیس گو 3 خواهد بود. مشخصات سخت افزاری سرفیس گو 3 به گونه‌ای است که احتمالا می‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. مخصوصا افرادی که می‌خواهند با قیمت کم یک تبلت سرفیس داشته باشند.

 

اگر قصد خرید تبلت ویندوزی دارید، از گزینه های موجود در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: سرفیس

 

جدول مشخصات سخت افزاری سرفیس گو 3

در مشخصات سخت افزاری سرفیس گو 3 به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی این محصول اشاره شده است. همچنین مشخص شده که این تبلت بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و از صفحه کلید هم پشتیبانی می‌کند.

بزرگ‌ترین تغییر این تبلت استفاده از پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تبلت از پردازنده Amber Lake Y استفاده می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که از نسخه پایه سرفیس گو 3 در گیکبنچ 4 ثبت شده، این گوشی به پردازنده Pentium Gold 6500Y مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد. مدل گران‌تر سرفیس گو 3 هم به پردازنده Core i3 مدل 10100Y با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز مجهز شده است. البته مشخص شده که می‌توان فرکانس پردازنده این مدل را تا ۳.۹ گیگاهرتز هم افزایش داد. این مدل از ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

گیک بنچ سرفیس گو 3

انتظار می‌رود که مایکروسافت در کنار معرفی سرفیس گو 3 از سرفیس لپ‌تاپ جدید هم رونمایی کند. بعید نیست در این رویداد گوشی سرفیس دوئو 2 هم معرفی شود. حالا باید تا چند هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم که مایکروسافت چه محصولات جدیدی را قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند. در چند وقت گذشته شایعات مختلفی هم از گوشی Surface Duo 2 منتشر شده بود و به نظر می‌رسد این گوشی در مقایسه با مدل قبلی پیشرفت‌های جالبی داشته و سخت افزار مناسبی هم دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-%da%af%d9%88-3/
ads
ads