داغ ترین ها :
با مشخصات فنی iQOO Neo 6 در هند آشنا شوید

با مشخصات فنی iQOO Neo 6 در هند آشنا شوید

گوشی هوشمند iQOO Neo 6 در روز سه شنبه مورخ 10 خرداد در بازار هند عرضه خواهد شد. در حقیقت این نخستین گوشی هوشمند IQOO با برند نئو در بازار هند به حساب می‌آید. در چند ماه گذشته iQOO از گوشی‌های هوشمند Neo 6 و Neo 6 SE در چین رونمایی کرد. با این حال، Neo 6 که قرار است در بازار هندوستان عرضه شود، یک نسخه تغییر نام یافته از Neo 6 SE خواهد بود.

 

تکنولایف بهترین قیمت روز گوشی موبایل را با گارانتی معتبر به شما پیشنهاد می‌کند.

 

طراحی و صفحه نمایش

مدل هندی iQOO Neo 6 مجهز به صفحه نمایش اولد با حفره روی نمایشگر بوده که محل قرارگیری سنسور سلفی است. در بخش عقب شاهد یک بدنه مات خواهید بود که یک ماژول دوربین بزرگ را در خود جای داده است. این ماژول دارای دوربین سه‌گانه، فلاش ال ای دی و یک نشان نئو بوده که می‌تواند جذابیت دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد. فراموش نکنید که این اسمارتفون فاقد جک هدفون 3.5 میلی متر بوده که البته فقدان آن در گوشی‌های هوشمند جدید نمی‌تواند یک شگفتی باشد؛ در حقیقت نبود جک هدفون 3.5 میلی متر به یک امر عادی در گوشی‌های جدید تبدیل شده است.

iQOO Neo 6 - 2

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.62 اینچ آمولد E4 بوده که وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 1200 هرتز، رنگ‌های 10 بیت، HDR10+ و حداکثر روشنایی 1300 نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بد نیست بدانید صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است؛ اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بوده که می‌تواند توانایی خوبی از خود نشان دهد.

مشخصات فنی

گوشی هوشمند جدید iQOO مجهز به پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 870 بوده که در کنار آن شاهد قرارگیری 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 خواهید بود. این اسمارتفون مجهز به رابط کاربری FunTouchOS UI بوده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این دستگاه دو آپدیت سیستم عامل و رابط کاربری را دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید مجهز بودن به باتری قدرتمند 4700 میلی آمپر ساعت دانست. بد نیست بدانید که این دستگاه را باید نخستین گوشی iQOO در هندوستان معرفی کرد که از فناوری شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان پشتیبانی از Netflix HDR، بلندگوهای استریو، خنک‌کننده مایع VC، موتور خطی محور ایکس و بلستر IR دانست.

 

بهترین برنامه ها برای پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق:
نرم افزار پيدا كردن افراد از روی شماره موبايل

 

دوربین

این اسمارتفون در بخش جلو مجهز به سنسور سلفی 16 مگاپیکسل بوده که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی کارآمد است. در بخش عقب شاهد دوربین سه‌گانه خواهید بود که مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و از OIS هم پشتیبانی می‌کند. در کنار سنسور اصلی شاهد قرارگیری سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو خواهید بود.

قیمت و زمان عرضه

قیمت مدل پایه iQOO Neo 6 در هندوستان معادل 373 دلار است. کاربران می‌توانند این دستگاه را در سه مدل مختلف به ترتیب زیر خریداری کنند:

  • 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

این سه دستگاه به ترتیب با قیمت‌های 298، 343 و 373 دلار در دسترس قرار دارند. همچنین مدل هندی با رنگ‌های Cyber Rage و Dark Nova تولید شده‌اند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%86%db%8c-iqoo-neo-6-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%86%d8%af/
ads
ads