داغ ترین ها :
مشخصات موتورولا اج 30 اولترا فاش شد؛ پرچمداری تمام عیار در راه است؟

مشخصات موتورولا اج 30 اولترا فاش شد؛ پرچمداری تمام عیار در راه است؟

به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا شاهد معرفی پرچم‌دار جدید موتورولا باشیم؛ گوشی هوشمندی که بتواند شکوه پیشین موتورولا را بار دیگر احیا کرده و رقابتی جدی با پرچم‌داران شرکت‌های مطرح در حوزه‌ی تلفن‌های هوشمند داشته باشد، گوشی هوشمندی که با نام موتورولا اج 30 اولترا روانه‌ی بازار می‌شود. امروز مشخصات موتورولا Edge 30 Ultra فاش شد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های موتورولا به فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف کنید.

 

در گزارش‌های جدید اشاره شده که پرچم‌دار جدید موتورولا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شده و سپس همراه با مشخصاتی درخور توجه راهی بازار جهانی می‌شود. آنچه در گزارش‌های اخیر آمده، موتورولا اج 30 اولترا از شماره مدل XT-2201 استفاده می‌کند و در داخل شرکت موتورولا نیز با لقب Rogue شناخته می‌شود.

انتظار می‌رود که محصول جدید موتورولا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با پنل OLED و رزولوشن FHD+ باشد. از دیگر مشخصات صفحه‌نمایش مدنظر برخورداری از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10+ است. البته در بالای صفحه‌نمایش موتورولا اج 30 اولترا حفره‌ای نیز قرار گرفته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

پرچم‌دار نسل بعدی موتورولا دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خواهد بود و احتمالا دو نسخه‌ی دیگر از سیستم‌عامل اندروید را نیز دریافت خواهد کرد. درواقع موتورولا می‌خواهد برای پرچم‌دار نسل بعدی خود پشتیبانی نرم‌افزاری ۳ ساله را در نظر بگیرد.

در دل اج 30 اولترا تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام قرار گرفته که آن را احتمالا ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 همراهی خواهد کرد. البته برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد که شامل حافظه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی می‌شوند.

نمای جلو و پشت موتورولا edge 30 ultra

نوع این حافظه‌ها UFS 3.1 خواهد بود که قادر هستند سرعت بالایی را در انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار دهند. البته پرچم‌دار جدید موتورولا دارای درگاهی برای کارت حافظه‌ی microSD نیز خواهد بود تا کاربر بتواند به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود دسترسی داشته باشد.

در بخش عکاسی، باید گفت که موتورولا اج 30 اولترا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دوربین سلفی از وضوح تصویر ۶۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور OV50A، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و سنسور JN1 و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق با حسگر OV02B1B.

دوربین اصلی از OIS برخوردار خواهد بود و دوربین سلفی نیز می‌تواند در حالت 4K فیلمبرداری کند. در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که می‌توان آن را با استفاده از درگاه USB-C (از نوع 3.1 Gen 1) شارژ کرد. برای شارژ نیز فناوری شارژ سریع ۶۸ وات در نظر گرفته شده که البته در داخل جعبه نیز شارژی ۶۸ واتی قرار می‌گیرد.

طبق گفته‌ها شارژر می‌تواند باتری موتورولا اج 30 اولترا را طی ۱۵ دقیقه از صفر به پنجاه درصد برساند و برای شارژ کامل باتری (صفر تا صددرصد) به کمتر از ۳۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. البته محصول جدید موتورولا از ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم یا شارژ معکوس برخوردار نخواهد بود.

پرچم‌دار جدید موتورولا بدنه‌ای پلاستیکی دارد که از گواهی IP52 برخوردار است. البته نسخه‌ی مخصوص بازار اروپا دارای  دکمه‌ای مخصوص به گوگل اسیستنت خواهد بود. جالب است بدانید که موتورولا اج 30 اولترا فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بوده و درواقع برای اتصال هدفون‌های قدیمی باید از مبدل استفاده کنید.

مشخصات دیگری که از محصول جدید موتورولا منتشر شده، شامل استفاده از بلندگوی استریو، WLAN 6، بلوتوث ۵.۲ و آنتن‌های Sub-6 5G می‌شود. انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار نسل بعدی موتورولا منتشر شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%ac-30-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads