داغ ترین ها :
مشخصات نهایی ریلمی 9 پرو فاش شد

مشخصات نهایی ریلمی 9 پرو فاش شد

پس از اینکه در طول روزهای گذشته رندرهای دو گوشی ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس لو رفت، امروز هم مشخصات نهایی ریلمی 9 پرو توسط سایت PassionateGeekz.com فاش شد.

در مشخصات نهایی ریلمی 9 پرو به ویژگی‌های جالبی اشاره شده است. این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ راهی بازار می‌شود و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی ریلمی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. گوشی ریلمی ۹ پرو به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED مجهز شده است. نرخ نوسازی صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10 هم بهره می‌برد.

در پشت این گوشی دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و دیافراگم f/18 دیده می‌شود. در کنار دوربین اصلی هم دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. دوربین جلو هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی ریلمی 9 پرو

این گوشی هوشمند شرکت ریلمی با اندروید ۱۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با یک شارژر سریع ۳۳ وات در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که دو گوشی ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس در اواسط ماه فوریه در کشور هند و در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که مدل معمولی گوشی ریلمی 9 هم در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
رابط کاربری ریلمی UI 3 برای گوشی ریلمی 8 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads