داغ ترین ها :
مشخصات هدفون بی‌سیم OnePlus Buds Z2 منتشر شد

مشخصات هدفون بی‌سیم OnePlus Buds Z2 منتشر شد

شرکت وان‌پلاس قرار است هدفون بی‌سیم Buds Z2 را به زودی معرفی کند؛ در حالی که منتظر رسمی این محصول هستیم، امروز مشخصات هدفون بی‌سیم Buds Z2 فاش شد. برای خرید انواع هدفون و هندزفری بی سیم می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

یکی از بهبودهای این هدفون بی‌سیم نسبت به مدل قبلی برخورداری از سه میکروفن است که برای حذف صدای مزاحم به‌کار می‌روند. از طرف دیگر هدفون Buds Z2 در مقایسه با مدل قبلی از نظر ظاهر هم تغییر کرده و به نظر می‌رسد که راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرد. اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که هدفون Buds Z2 از از گواهی IP55 بهره می‌برد و به همین دلیل در برابر عرق و آب مقاوم خواهد بود. همچنین مشخص شده که جعبه شارژر این هدفون هم از گواهی IPX4 برخوردار خواهد بود.

این هدفون‌ بی‌سیم جدید وان پلاس از بلوتوث 5.2 بهره می‌برد و از ویژگی پیشرفته‌ای هم برای استریم صدا برخوردار نیست. صدای این هدفون هم از درایورهای ۱۱ میلی‌متری تولید می‌شود.

مشخصات هندزفری وان پلاس Buds Z2

هدفون Buds Z2 در رنگ‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود.

هر کدام از این هدفون‌های بی‌سیم با باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و کیس آن‌ هم باتری ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. شایعات می‌گویند که ظرفیت باتری کیس را می‌توان از ۰ تا ۱۰۰ درصد در ۹۰ دقیقه شارژ کرد. با شارژ کامل کیس هم می‌توانید در حالت فعال بودن سیستم حذف صدای مزاحم فعال ۲۷ ساعت کار کنید. در صورت خاموش بودن این سیستم می‌توانید ۳۸ ساعت از این محصول استفاده کنید. بدون در اختیار داشتن کیس هم این هدفون‌ها ۵ ساعت با سیستم حذف صدای مزاحم فعال کار می‌کنند و با خاموش بودن آن هم ۷ ساعت کار می‌کنند.

کیس عرضه شده برای این هدفون بی‌سیم با کابل USC-C شارژ می‌شود و مشخص شده که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. هر گوشی هم ۴.۶ گرم وزن دارد و بسته‌بندی آن هم ۴۲ گرم وزن خواهد داشت. این محصول را می‌توان در رنگ سفید و مشکی خریداری کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-buds-z2/
ads
ads