داغ ترین ها :
مشخصات وان پلاس 10 پرو فاش شد

مشخصات وان پلاس 10 پرو فاش شد

اطلاعاتی منتشر شده که تمامی مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار نسل بعدی وان پلاس یعنی وان پلاس 10 پرو را در اختیارمان قرار می‌دهد.

 

لیست قیمت گوشی های OnePlus را در سایت تکنولایف ببنید: وان پلاس

 

مدت کمی از زمان رونمایی طراحی ظاهری وان پلاس 10 پرو می‌گذرد؛ پرچم‌داری که برند چینی وان پلاس امید فراوانی به موفقیت آن دوخته و می‌خواهد به کمک آن، جایگاه خود در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی را بهبود ببخشد. حال، گزارش‌هایی منتشر شده که برند چینی مشخصات محصول نسل بعدی خود را نیز منتشر ساخته تا علاقه‌مندان بتوانند کمی بیشتر با ویژگی‌های سخت‌افزاری وان پلاس ۱۰ پرو آشنا شوند.

وان پلاس ۱۰ پرو دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و از حافظه‌ی رمی از نوع LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 استفاده می‌کند. با اینکه وان پلاس تایید نکرده، اما انتظار می‌رود ظرفیت حافظه‌ی رم به ۱۲ گیگابایت برسد و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز از ۲۵۶ گیگابایت شروع شود. پرچم‌دار جدید وان پلاس از ابعاد ۱۶۳ در ۷۳.۹ میلی‌متر و ضخامت ۸.۵۵ میلی‌متری برخوردار خواهد بود.

در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی سه‌گانه قرار دارد که متشکل شده‌اند از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با امکان بزرگ‌نمایی ۳.۳ برابر. گویا دوربین اصلی از OIS دوگانه نیز برخوردار خواهد بود. در بالای پنل جلو نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته تا کاربران بتوانند از ثبت تصاویر سلفی لذت ببرند.

با اینکه گزارش منتشر شده به ابعاد صفحه نمایش اشاره نمی‌کند، اما وان پلاس ۱۰ پرو دارای صفحه‌نمایشی با پنل Fluid AMOLED است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. برای باتری نیز تایید شده که برخوردار از سرعت شارژ ۸۰ وات البته به‌صورت باسیم خواهد بود و در حالت بی‌سیم نیز می‌توان آن را با سرعت ۵۰ وات شارژ کرد.

از ویژگی‌های دیگر وان پلاس ۱۰ پرو می‌توان به بلندگوهای استریو، بلوتوث ۵.۲، مودم 5G و چیپ NFC اشاره کرد. وان پلاس ۱۰ پرو دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است که رابط کاربری OxygenOS 12 روی آن سوار شده تا شکل و ظاهری خاص به آن ببخشد.

انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار و مدل استاندارد سری نیز با برچسب قیمتی نزدیک به ۷۵۰ دلار در چین و سپس سایر نقاط دنیا عرضه شوند. البته شرکت چینی هنوز زمان دقیق عرضه‌ی پرچم‌داران جدید خود را اعلام نکرده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads