داغ ترین ها :
مشخصات گوشی پوکو M4 فاش شد

مشخصات گوشی پوکو M4 فاش شد

دستگاه جدیدی از کمپانی پوکو در سازمان FCC یا کمیسیون فدرال ارتباطات ظاهر شده است. این گوشی احتمالا پوکو M4 خواهد بود که در آینده عرضه می‌شود. در اطلاعاتی که FCC منتشر کرده با مشخصات پوکو M4 آشنا شدیم. برای خرید گوشی پوکو و مشاهده دیگر مدل های گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

عکس گوشی پوکو M4

مشخصات پوکو M4

گوشی پوکو M4 Pro در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم با ۸ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که هر دو مدل از شبکه 5G و NFC پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این دو گوشی با رابط کاربری MIUI 12.5 راهی بازار می‌شوند.

در بین اطلاعاتی که سازمان FCC منتشر کرده می‌توانیم به پشتیبانی این گوشی از وای-فای 5 اشاره کنیم. همچنین مشخص شده که پوکو M4 پرو دو درگاه سیم‌کارت دارد.

در حال حاضر، ما نمی‌توانیم چیزهای دیگری را در مورد Poco M4 Pro تأیید کنیم، اما می‌توانیم بر اساس مدل قبلی این گوشی حدس بزنیم که چه ویژگی‌هایی دارد. Poco M3 Pro با صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی راهی بازار شد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بود و از تراشه مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کرد. گوشی پوکو ام ۳ پرو سه دوربین پشت داشت که دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. شیائومی قیمت گوشی را در اروپا بسیار کمتر از محدوده ۲۰۰ یورو نگه داشت و انتظار داریم جانشین آن نیز همین مسیر را ادامه دهد.

شیائومی poco m4

هنوز هیچ صحبتی در مورد تاریخ قطعی عرضه این گوشی نشده، اما با توجه به فهرست FCC ، می توان انتظار داشت که M4 Pro به زودی معرفی شود.

هیچ چیز دیگری نمی‌توانیم از اسناد FCC استخراج کنیم، بنابراین تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و ببینیم آیا شیائومی با حفظ قیمت، مشخصات این گوشی را ارتقاء می‌دهد یا خیر. حداقل گواهینامه FCC به تنهایی تأیید می‌کند که تاریخ معرفی این گوشی نزدیک است. برخی معتقدند که زمان معرفی Poco M4 اوایل نوامبر (آبان) خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-m4/
ads
ads