داغ ترین ها :
پیکسل 5a یکی از بهترین گوشی‌های گوگل از نظر باتری خواهد بود

پیکسل 5a یکی از بهترین گوشی‌های گوگل از نظر باتری خواهد بود

این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل، گوشی پیکسل 5a را فردا در تاریخ ۲۶ مرداد ماه معرفی کند. براساس گزارش‌های منتشر شده، به‌تازگی تصاویری از این گوشی گوگل منتشر شده که نشان می‌دهد به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. گوگل پیکسل 5a به عنوان یک گوشی ارزان قیمت شناخته می‌شود که احتمالا از ویژگی‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی هم برخوردار است.

قاب باز شده گوگل پیکسل 5a

نمایش از قاب پشتی باز شده پیکسل 5a

 

از آنجا که تنوع در برند و افزایش حق انتخاب مشتری از اهداف تکنولایف است، بهتر است برای آگاهی از زمان موجود شدن گوشی های برندهای خاص، قیمت روز گوشی را در سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف دنبال کنید

 

در شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی پیکسل 5a از دو دوربین پشت بهره می‌برد و باتری آن هم به ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. اگر این اطلاعات صحیح باشند، این گوشی جدید گوگل از ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با دیگر گوشی‌های این شرکت برخوردار است و این موضوع می‌تواند یکی از نقاط قوت این گوشی باشد.

گوشی Pixel 5a از جک هدفون برخوردار خواهد بود و به نظر می‌رسد که به تراشه اسنپ‌دراگون 765 5G هم مجهز شده باشد. پس در این گوشی خبری از تراشه Tensor که روی گوشی‌های پسکل 6 قرار گرفته نیست.

دکمه تنظیم صدا پیکسل 5a

نمایی از لبه پیکسل 5a که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود که گوشی پیکسل 5a در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) معرفی شود. شایعات قبلی می‌گفتند که این گوشی در تاریخ ۲۶ آگوست معرفی می‌شود و قیمت آن هم نزدیک به ۴۵۰ دلار خواهد بود که ۵۰ دلار ارزان‌تر از پیکسل 4a 5G است. اگر شایعات درست باشند، فردا با این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید تصویری که از مدل نهایی پیکسل 5a لو رفته را مشاهده کنید.

پیکسل 5a گوگل

قاب پشتی پیکسل 5a

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-5a-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads