داغ ترین ها :
مشخصات گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G قبل از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G قبل از رونمایی رسمی فاش شد

شیائومی قصد دارد به‌زودی سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ را در بازار جهانی عرضه کند. این اتفاق هم در تاریخ ۶ بهمن ماه رخ می‌دهد. انتظار می‌رود که در این رویداد پنج مدل از گوشی‌های ردمی نوت 11 با نام‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11S، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو + 5G معرفی شوند. حالا قبل از معرفی رسمی این گوشی‌ها، امروز مشخصات گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G فاش شد.

 

لیست قیمت روز و آفرهای ویژه خرید گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

مشخصات Redmi note 11 Pro 4G چه خواهد بود؟

گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G از نظر سخت‌افزاری شباهت زیادی به گوشی ردمی نوت 11 5G دارد، با این حال تراشه این دو گوشی متفاوت خواهد بود.

گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی راهی بازار می‌شود. صفحه نمایشی AMOLED که وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

در شایعات گفته شده که چهار دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین دوم هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. دو دوربین دیگر با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ردمی نوت ۱۱ پرو 4G هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G از تراشه هلیو G96 مدیاتک استفاده شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. گفته شده ردمی نوت ۱۱ پرو 4G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و شارژ سریع ۶۷ وات هم به همراه این گوشی عرضه می‌شود.

از نظر نرم‌افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی به اندروید ۱۱ مجهز شده و رابط کاربری MIUI 13 بهره می‌برد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G هم صفحه‌نمایشی مانند مدل 4G خواهد داشت و همان باتری هم استفاده می‌کند. با این حال از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره می‌برد. سه دوربین پشت هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

 

آموزش های مرتبط با محصولات شیائومی:
اتصال هدفون بی سیم شیائومی به گوشی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%be%d8%b1%d9%88-4g/
ads
ads