داغ ترین ها :
مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 3T فاش شد

مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 3T فاش شد

پس از معرفی گوشی ریلمی GT Neo 3 به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی روی مدل جدیدی از این گوشی کار می‌کند که احتمالا ریلمی GT Neo 3T نام دارد. به نظر می‌رسد که گوشی ریلمی GT Neo 3T مدلی نسبتا ضعیف‌تر از گوشی ریلمی GT Neo 3 باشد. البته که شرکت ریلمی سال گذشته گوشی ریلمی GT Neo 2T را هم راهی بازار کرده بود. حالا گوشی ریلمی GT Neo 3T قرار است جایگزین مدل GT Neo 2T شود. امروز مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 3T در بنچمارک گیک‌بنچ و سازمان 3C کشور چین لیست شد.

 

خرید گوشی های Realme را از فروشگاه تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی ریلمی

 

با توجه به اطلاعاتی که در گیک‌بنچ قرار گرفته، گوشی ریلمی GT Neo 3T با شماره مدل RMX3372 شناخته می‌شود. این گوشی در گیک‌بنچ هم رکورد جالبی از خود ثبت کرده است. امتیاز تک هسته‌ای این گوشی ۹۷۹ و امتیاز چند هسته‌ای آن ۳۰۴۷ بود.

این گوشی جدید شرکت ریلمی با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ راهی بازار می‌شود و فرکانس پایه این تراشه ۱.۸ گیگاهرتز و بالاترین فرکانس آن هم به ۳.۱۹ گیگاهرتز می‌رسد. این گوشی هشت گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود.

گیکبنچ گوشی ریلمی GT Neo 3

اطلاعات لیست شده در سازمان 3C هم به این موضوع اشاره می‌کنند که ریلمی GT Neo 3T از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی ریلمی GT Neo 2T از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کرد.

مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 3

گوشی ریلمی GT Neo 3T به صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و از وضوح تصویر Full HD + برخوردار است. دوربین جلوی این گوشی از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX471 بهره می‌برد. سه دوربین پشت هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B استفاده می‌کند. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با حسگر سونی IMX355 و دوربین ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی دیده می‌شوند.

گوشی جدید ریلمی در مدل‌های مختلفی راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. از حافظه داخلی UFS 3.1 برای تمام این مدل‌ها استفاده شده است. گوشی ریملی GT Neo 3T باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از دو بلندگو استفاده می‌کند. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. احتمالا چیزی به معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده است.

 

آخرین اخبار از محصولات Realme:
گوشی ریلمی Q5i معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-neo-3t-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads