داغ ترین ها :
مشخصات گوشی ریلمی Q5 لو رفت

مشخصات گوشی ریلمی Q5 لو رفت

انتظار داریم که سری گوشی های ریلمی Q5 در تاریخ ۳۱ فروردین ماه معرفی شود؛ اما شایعات درباره این گوشی‌ها بسیار زیاد است و هر چقدر هم که به زمان عرضه نزدیک می‌شویم، اطلاعات لو رفته بیشتر می‌شوند. البته هنوز نمی‌دانیم که چند مدل از گوشی ریلمی Q5‌ راهی بازار می‌شود، اما قطعا یک مدل معمولی و یا پرو خواهد داشت. امروز مشخصات گوشی ریلمی Q5 در سایت‌های TENNA و 3C کشور چین لیست شد و تأییدیه‌های لازم را دریافت کنند.

 

تکنولایف فروشگاه گوشی های ریلمی با قابلیت ارسال به سراسر کشور: خرید گوشی Realme

 

گوشی ریلمی Q5 با شماره مدل RMX3478 شناخته می‌شود و در ابعاد ۱۶۴.۳ در ۷۵.۶ در ۸.۵ میلی‌متر ساخته می‌شود. وزن این گوشی هم ۱۹۵ گرم خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و چندرنگ راهی بازار می‌شود. این محصول جدید ریلمی صفحه نمایشی در اندازه ۶.۵۹ اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر آن Full HD + یا ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل خواهد بود. مشخص شده که نوع صفحه نمایش هم LCD خواهد بود. گوشی ریلمی Q5 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و تکنولوژی شارژ سریع آن هم ۶۵ وات خواهد بود.

 

اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
مشخصات هندزفری بی‌سیم وان پلاس Buds N فاش شد

 

 

مشخصات ریلمی Q5

سازمان TENNA هم به تراشه قرار گرفته روی گوشی ریلمی Q5 اشاره کرد. تراشه قرار گرفته روی این گوشی از هشت هسته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. احتمالا این تراشه اسنپ دراگون 695 5G خواهد بود. این تلفن همراه هوشمند در مدل‌هایی با ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. نصبت به میزان رم، میزان حافظه داخلی هم ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. سه دوربین پشت روی ریلمی Q5 قرار گرفته است. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو به کار می‌روند. دوربین سلفی این گوشی جدی ریلمی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی ریلمی Q5 به جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا مجهز شده و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم با دکمه پاور ترکیب شده است. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری ریلمی UI 3.0 راه بازار می‌شود. هنوز درباره قیمت این گوشی چیزی نمی‌دانیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-q5/
ads
ads