داغ ترین ها :
مشخصات گوشی ریلمی V23 قبل از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات گوشی ریلمی V23 قبل از معرفی رسمی لو رفت

در حالی که چیزی به معرفی گوشی ریلمی V23 باقی نمانده، مشخصات گوشی ریلمی V23 در سایت China Telecom قرار گرفت. باید بگوییم که China Telecom یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل در کشور چین به شمار می‌رود. در سایت این اپراتور بزرگ چینی تمام مشخصات گوشی ریلمی V23 لیست شده است. گوشی ریملی V23 به عنوان یک محصول میان‌رده راهی بازار می‌شود که البته قیمت ارزانی خواهد داشت. استفاده از تراشه مدیاتک، دو دوربین پشت و باتری بزرگ از مشخصات کلیدی این محصول به حساب می‌آیند.

 

تکنولایف بهترین فروشگاه گوشی های ریلمی در سراسر ایران: قیمت گوشی ریلمی

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ریلمی V23 به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مجهز شده و در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل هم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند صفحه نمایشی در اندازه ۶.۵۸ اینچ خواهد داشت که وضوح تصویر 1080p را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. روی صفحه نمایش هم ناچ قطره‌ای را مشاهده می‌کنید که داخل آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در پشت گوشی ریلمی V23 هم دو دوربین پشت دیده می‌شود. دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره دیده می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات این گوشی ریلمی خواهد بود. هنوز درباره تکنولوژی شارژ سریع این گوشی چیزی نمی‌دانیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-v23/
ads
ads