داغ ترین ها :
مشخصات گوشی شیائومی 12 لایت فاش شد

مشخصات گوشی شیائومی 12 لایت فاش شد

نزدیک به سه ماه از عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ می‌گذرد و هر روز شایعات مختلفی می‌شنویم که یک عضو دیگر از این خانواده در راه است. شایعات به عرضه مدل‌هایی مانند شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ لایت اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که باید کم کم خودمان را برای گوشی شیائومی ۱۲ لایت آماده کنیم. چرا که مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ لایت توسط سازمان FCC یا کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا فاش شده است.

 

مشخصات و قیمت گوشی های هوشمند شیائومی را بررسی کنید: گوشی شیائومی

 

اولین چیزی که در مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ لایت جلب توجه می‌کند، شماره مدل آن است. این گوشی با شماره مدل 2203129G شناخته می‌شود که حتی در بنچمارک گیک‌بنچ هم دیده شده است. این گوشی جدید شیائومی با تراشه اسنپ دراگون 778G راهی بازار می‌شود که فرکانس آن به ۲.۴ گیگاهرتز می‌رسد. البته شیائومی می‌توانست از تراشه اسنپ دراگون 778G Plus هم برای این گوشی استفاده کند که چنین اتفاقی نیفتاده است. بر سایر اطلاعات منتشر شده از مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ لایت باید به استفاده از ۸ گیگابایت رم، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کنیم.

اطلاعات فاش شده می‌گویند که این گوشی در سه مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و یک مدل هم ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. تمام این سه مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و درگاه کارت حافظه دارند. مدل‌های فعلی شیائومی ۱۲ از کارت حافظه برخوردار نیستند.

شیائومی 12 و شیائومی 12 لایت

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دو گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شدند و گوشی شیائومی 12X هم با تراشه اسنپ دراگون 870 راهی بازار شد. قیمت شیائومی 12X نزدیک به ۷۰۰ یورو اعلام شد. از این رو انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۲ لایت قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، گوشی شیائومی ۱۲ لایت از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED استفاده می‌کند. برای مقایسه باید بگوییم که گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی 12X صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی داشتند و گوشی شیائومی ۱۲ پرو هم صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی داشت.

به احتمال زیاد شیائومی ۱۲ لایت سه دوربین پشت خواهد داشت. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 استفاده می‌کند و در کنار آن دوربین‌های اولتراواید و ماکرو هم قرار می‌گیرند.

در حالی که به نظر می‌رسد چیزی به معرفی گوشی شیائومی ۱۲ لایت باقی نمانده، شایعات می‌گویند که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا هم ماه آینده معرفی می‌شود.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
کدام گوشی های شیائومی اندروید ۱۳ دریافت می‌کند؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads