داغ ترین ها :
مشخصات گوشی وان پلاس ایس فاش شد

مشخصات گوشی وان پلاس ایس فاش شد

در طول چند وقت گذشته اطلاعات متعددی از گوشی های وان پلاس فاش شده است. چند هفته پیش اطلاعات گوشی وان پلاس 10R فاش شد و حالا با مشخصات گوشی وان پلاس ایس (OnePlus Ace) مواجه شدیم. گوشی وان پلاس 10R با اسم رمز Pickle در دست ساخت است و به نظر می‌رسد که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. پس نباید مدت زمان زیادی تا معرفی آن صبر کنیم؛ اما گوشی وان پلاس ایس به نظر می‌رسد که محصول جالبی باشد. با توجه به اطلاعاتی که حساب کاربری Digital Chat Station منتشر کرده، این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود.

نام برند ایس (Ace) به نظر آشنا می‌آید و دلیل آن هم می‌تواند دو گوشی Reno Ace  در سال ۲۰۱۹ و گوشی Ace 2 در سال ۲۰۲۰ باشد. این گوشی‌ها را شرکت Oppo راهی بازار کرده بود، اما در طول دو سال گذشته خبری از عرضه مدل جدید این گوشی‌ها نبوده و حالا وان پلاس از این نام استفاده کرده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که بیشتر تمرکز گوشی وان پلاس ایس روی شارژ سریع و گیمینگ خواهد بود. تصاویر لو رفته از این گوشی هم نشان می‌دهند که از ناچ حفره‌ای روی صفحه نمایش آن استفاده شده است.

همچنین گفته شده که وان پلاس ایس با شماره مدل PGKM10 ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد که این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و از OIS استفاده می‌کند و باتری آن هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی جدید وان پلاس منتشر نشده و نمی‌دانیم که دقیقا در چه تاریخی راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار از برند وان پلاس:
تصاویر فاش شده از وان پلاس نورد 2T را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads