داغ ترین ها :
مشخصات گوشی پوکو F4 GT فاش شد؛ مدل‌های مختلف و رنگ‌های جدید

مشخصات گوشی پوکو F4 GT فاش شد؛ مدل‌های مختلف و رنگ‌های جدید

شرکت اوپو در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه رویدادی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می‌کند. یکی از این محصولات جدید گوشی پوکو F4 GT خواهد بود. این گوشی مدل ریبرند شده گوشی ردمی K50 Gaming به حساب می آید که قبلا در کشور چین عرضه شده بود. در حالی که چیزی به معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده، امروز مشخصات گوشی پوکو F4 GT به همراه اطلاعاتی از رنگ‌های این گوشی و مدل‌های مختلف آن فاش شد.

 

جدیدترین گوشی های برند POCO را با قیمت عالی از تکنولایف بخرید: گوشی پوکو

 

مشخصات گوشی پوکو F4 GT

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی پوکو F4 GT در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل هم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که این گوشی جدید شرکت پوکو در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و زرد در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. انتظار داریم که مشخصات سخت افزاری پوکو F4 GT مانند گوشی ردمی K50 Gaming باشد.

مشخصات گوشی پوکو F4 GT

شایعات می‌گویند که گوشی Poco F4 GT به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD + مجهز شده است. به نظر می‌رسد که نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و با یک لایه گوریلا گلس وکتوس هم محافظت خواهد شد. برای دوربین سلفی از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. در پشت گوشی هم یک دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

گوشی پوکو اف ۴ جی تی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل مجهز شده و از رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند که ظرفیت باتری این گوشی هم ۱۲۰ وات خواهد بود. این محصول جدید با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار خواهد شد. حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی لبه گوشی قرار گرفته و احتمالا با دکمه پاور ترکیب شده است.

شرکت اوپو در کنار معرفی گوشی پوکو F4 GT در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه، محصولات دیگری از جمله ساعت هوشمند پوکو واچ و هندزفری بلوتوثی پوکو بادز پرو گنشین ایمپکت را معرفی می‌کند. به محض موجود شدن این گوشی می‌توانید از طریق لینک زیر آنرا خریداری کنید.

 

قیمت گوشی پوکو F4 GT 5G

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-f4-gt-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads