داغ ترین ها :
مشخصات گوشی گلکسی M53 فاش شد

مشخصات گوشی گلکسی M53 فاش شد

شایعات می‌گویند که سامسونگ در تاریخ ۱۷ مارس یا ۲۶ اسفند ماه رویدادی را برای معرفی گوشی‌های جدید گلکسی A مانند گلکسی A53 و گلکسی A73 برپا می‌کند. حتی برخی شایعات می‌گویند که احتمالا سامسونگ در کنار گلکسی A53 5G گوشی گلکسی A33 5G را هم معرفی خواهد کرد. امروز مشخص شد که سامسونگ روی گوشی دیگری هم کار می‌کند که گلکسی M53 5G نام دارد. این گوشی می‌تواند مدل ریبرند شده گلکسی A53 5G باشد که در برخی کشورها راهی بازار می‌شود. حالا امروز با مشخصات اصلی گوشی گلکسی M53 روبه رو شدیم.

 

گوشی های جدید و به روز سامسونگ را نیاز دارید؟ قیمت گوشی سامسونگ

 

مشخصات گوشی گلکسی M53 5G

شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی M53 5G از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند که از وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که دوربین جلوی به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش این گوشی قرار گرفته است. با توجه به شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که قاب پشتی این گوشی شباهت زیادی به گوشی گلکسی M62 دارد که سال گذشته راهی بازار شده بود. تصویر زیر مربوط به گوشی گلکسی M62 می‌شود.

مشخصات گوشی گلکسی M53 5G

در ادامه شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی گلکسی M53 5G با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ راهی بازار خواهد شد. چند وقت پیش هم عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ را در بنچمارک گیک‌بنچ دیده بودیم. گوشی گلکسی M53 به احتمال زیاد در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر هم از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

شایعات می‌گویند که دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. روی قاب پشتی گوشی هم احتمالا از چهار دوربین استفاده شده است. دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی این گوشی هوشمند دیده می‌شوند. از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ اشاره کنیم.

مقایسه گلکسی M53 با گلکسی A53

حالا بد نیست که این گوشی را با گلکسی A53 مقایسه کنیم. گوشی گلکسی A53 احتمالا با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED راهی بازار می‌شود که از وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ برای این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند که هنوز معرفی نشده، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری گلکسی A53 به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین اصلی که در پشت گوشی قرار گرفته هم از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از IOS برخوردار است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو دیده می‌شوند.

قیمت گلکسی M53

انتظار می‌رود که سامسونگ گوشی M53 را با قیمتی بین ۴۵۰ تا ۴۸۰ دلار برای مدل پایه راهی بازار کند. انتظار می‌رود که تا اواسط فروردین ماه این گوشی معرفی شود.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m53/
ads
ads