داغ ترین ها :
مشخصات گوشی گیمینگ لیجن Y90 فاش شد

مشخصات گوشی گیمینگ لیجن Y90 فاش شد

انتظار می‌رود که جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو به زودی معرفی شود. گوشی گیمینگ لیجن Y90 به احتمال زیاد همین گوشی جدید خواهد بود. امروز مشخصات گوشی گیمینگ لیجن Y90 فاش شد. بر اساس شایعات این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده که برای یک محصول مخصوص بازی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

 

برای خرید گوشی های گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

این گوشی صفحه نمایشی ۶.۹۲ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد و نرخ نمونه‌برداری اثر انگشت آن هم به ۷۲۰ هرتز می‌رسد. باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر سریع ۶۸ وات هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند.

مشخصات گوشی گیمینگ لیجن Y90

در مشخصات گوشی گیمینگ لیجن Y90 مشخص شده که این گوشی صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد.

یکی از ویژگی‌‌های جالب مدل قبلی این گوشی داشتن دو پورت USB-C بود. حالا باید ببینیم که این ویژگی روی مدل جدید هم قرار گرفته یا خیر. دو پورت USB-C باعث شده بود که مدل قبلی سرعت شارژ ۹۰ وات را پیش روی کاربران قرار دهد.

گوشی لیجن Y90 از ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که از ویبره دوگانه هم استفاده می‌کند. سال گذشته لنوو مدل پرو هم برای گوشی گیمینگ خود در نظر گرفته بود. پس بعید نیست که گوشی لیجن Y90 پرو هم معرفی شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d9%84%db%8c%d8%ac%d9%86-y90/
ads
ads