داغ ترین ها :
مشخصات A13 4G در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات A13 4G در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

آنچه در گزارش‌ها منتشر شده خبر از به چالش کشیده شدن گوشی A13 5G سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ دارد. امروز مشخصات A13 4G در گیگ‌بنچ دیده شد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اگر از علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ باشید، حتما مطلع هستید که سری گلکسی A طی سال‌های اخیر در دو مدل 4G و 5G روانه‌ی بازار شدند. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که ممکن است مدل‌های جدید سری گلکسی A تنها در نسخه‌ی 5G روانه‌ی بازار شوند.

با این حال، گوشی A13 شامل این موضوع نمی‌شود و در هر دو مدل 4G و 5G روانه‌ی بازار خواهد شد. چندی پیش اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی 5G منتشر شد و حال به نظر می‌رسد که مدل 4G گوشی A13 در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شده است.

مشخصات A13 4G فاش شد

مشخصات A13 4G در گیک‌بنچ

درواقع با در نظر گرفتن فهرست منتشر شده می‌توان گفت که وجود هر دو مدل 4G و 5G گلکسی A13 تایید شده است. با توجه به گزارش منتشر شده می‌توان گفت که محصول جدید شرکت کره‌ای از تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. البته انتظار می‌رود گوشی A13 مدل 4G در ظرفیت‌های دیگر حافظه به بازار عرضه شود.

گفته شده که محصول شرکت کره‌ای همراه با اندروید ۱۲ به بازار عرضه خواهد شد، اما از آپدیت نرم‌افزاری به مدت سه سال استفاده می‌کند که یعنی تا اندروید ۱۴ را دریافت خواهد کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-a13-4g/
ads
ads