داغ ترین ها :
مشخصات OnePlus 9 RT به طور رسمی تأیید شد

مشخصات OnePlus 9 RT به طور رسمی تأیید شد

روز گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرد که از گوشی OnePlus 9 RT در روز ۱۳  اکتبر (۲۱ مهر) رونمایی می‌کند و  اکنون این شرکت مشخصات OnePlus 9 RT را فاش کرد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه جهانی این گوشی باقی نمانده احتمالا در روزهای اخیر اطلاعات بیشتری نیز از این گوشی منتشر خواهد شد. تا پیش از این بیشتر اطلاعات شامل شایعات، حدس و گمان بود. مشخصات OnePlus 9 RT به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده و با حافظه داخلی UFS 3.1 راهی بازار می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی استفاده می‌کند. برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی وان پلاس به سایت تکنولایف مشاهده کنید.

مشخصات وان پلاس 9RT

مشخصات OnePlus 9 RT به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی اشاره می‌کنند.

در مشخصات OnePlus 9 RT به میزان رم این گوشی اشاره نشده، اما به لطف سایت Geekbench، از قبل باخبر شده بودیم که این گوشی ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. با این حال، احتمالا گزینه رم ۸ گیگابایتی نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

 

کمپانی وان پلاس همچنین تأیید کرد که OnePlus 9 RT دارای دو رنگ است و این گوشی هوشمند از ۱۳  اکتبر در چین پیش فروش می شود و اولین فروش جهانی آن در ۱۹ اکتبر(۲۷ مهر) خواهد بود.

خریداران قادر خواهند بود هم‌اکنون OnePlus 9 RT را از طریق خرده فروشی‌های آنلاین JD.com و Suning.com پیش خرید کنند و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط خرده فروشان در وب سایت های آنها تأیید می‌کند که گوشی 9 RT دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. این تصاویر همچنین وجود دو لنز دیگر در این گوشی را نیز تایید می‌کند که خبر بسیار خوبی است.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:

مشخصات هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز z2 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-oneplus-9-rt/
ads
ads