داغ ترین ها :
غیر منتظره2 [مشکل بزرگ برای کاربران گوشی های آیفون]

غیر منتظره2 [مشکل بزرگ برای کاربران گوشی های آیفون]

اخبار امروز حوزه تکنولوژی کمپانی اپل را بی نصیب نزاشته و خبری عجیب در رابطه با گوشی های این کمپانی منتشر شده است. از گوشه کناره های دنیا، خبر رسیده است که Apple ID های کاربران گوشی های آیفون به صورت اتوماتیک قفل شده است. این موضع امری طبیعی است زمانی که کاربر به دفعات ID خود را اشتباه وارد کند ولی در رابطه با این وضع، مشکل اشتباه وارد کردن رمز نیست.

آیفون

در حال حاضر دلیل اصلی این امر مشخص نشده است ولی اگر این مشکل برای شما نیز رخ داد، کمپانی این امکان را به شما می دهد تا پسوورد خود را ریست کنید. در صورت تائید نکردن هویت، اپل دسترسی شما به تعدادی از برنامه ها را به صورت خودکار قطع می کند. به صورت نرمال زمانی که شما با پیغام مذکور مواجه می شوید، اپل اجازه وارد کردن مجدد رمز را به شما می دهد ولی در رابطه با این مورد اکانت شما کاملا قفل شده و فقط می توانید گوشی آیفون خود را ریست کنید.

همان طور که در بالا اشاره کردیم دلیل این امر همچنان مشخص نیست و عوامل زیادی می تواند سبب بروز این مشکل شود که یکی از آن ها می تواند هک شدن Apple ID ها توسط گروهی خبره باشد. آمار دقیقی از تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند در دسترس نیست ولی کمپانی اعلام کرده است که در حال بررسی این مشکل بوده و به زودی آن را حل خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c/
ads
ads