داغ ترین ها :
بهترین صندلی های گیمینگ و راهنمای خرید آن

بهترین صندلی های گیمینگ و راهنمای خرید آن

صندلی‌ های گیمینگ مسلما بین گیمرها طرفداران بیشتری دارد. اگر در چند سال گذشته زمانی را صرف تماشای ورزش‌های الکترونیکی، استریمرهای توییچ، یا در کل هر محتوای گیمینگ کرده‌اید، احتمالاً به خوبی با ظاهر این تجهیزات آشنا هستید. سال‌هاست که گیمینگ حرفه‌ای از صرفاً یک سرگرمی فراتر رفته و تبدیل به یک شغل پول‌ساز شده است. در این میان گیمرهای حرفه‌ای برای یافتن و نگه‌ داشتن هر گونه برتری نسبت به حریفان خود دست به خرید تجهزات گیمینگ می‌زنند. از موس‌ های دقیق تا مانیتور‌های سریعی که آن‌ها را حتی اگر برای چند میلی ثانیه، از رقیبان جلو می‌اندازند گرفته تا صندلی‌های راحت گیمینگ که باعث می‌شوند بتوانند زمان طولانی‌تری با آسیب کمتر به انجام بازی‌های ویدیویی بپردازند. شما می‌توانید با انتخاب بهترین صندلی گیمینگ ایرانی هزینه کمتری بپردازید اما شاید انتخاب از بین بهترین برند های صندلی گیمینگ در جهان برای شما اولویت بیشتری داشته باشد؛ در هر دو صورت در این مطلب همراه تکنولایف باشید.

 

تکنولایف بهترین صندلی گیمینگ ارزان را به شما عرضه می‌کند: قیمت صندلی گیمینگ

 

راهنمای خرید صندلی گیمینگ

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد قصد خرید یک صندلی گیمینگ دارید. خوشبختانه محبوبیت بالا یعنی برندهای گیمینگ برای جذب مشتری در رده‌های قیمتی مختلف رقابت می‌کنند. رقابتی که برنده آن، گیمرها خواهند بود. در آغاز نگاهی به ویژگی صندلی های گیمینگ خواهیم داشت و از استایل‌های متفاوت خواهیم گفت.

ویژگی مهم صندلی های گیمینگ؛ ارگونومیک و قابل تنظیم‌

هنگام انتخاب بهترین صندلی گیمینگ، راحتی مهم‌ترین معیار است تا گردن و کمرتان با گیمینگ طولانی مدت درد نگیرد. همچنین در یک صندلی گیمینگ خوب باید دنبال ویژگی‌هایی باشید که جلوی هرگونه ایجاد درد مزمن را می‌گیرند. مزیت صندلی های گیمینگ ارگونومیک همین است.

زمانی که می‌گوییم یک محصول ارگونومیک است یعنی در تولید آن، فیزیک جسمی انسان در نظر گرفته شده است. در نتیجه ارگونومی برای صندلی‌های گیمینگ به طراحی صندلی‌های راحتی که سلامت فیزیکی شما را حفظ می‌کنند اشاره دارد. بیشتر صندلی‌های گیمینگ شامل ویژگی‌های متنوع ارگونومیک از دسته‌های تنظیم پذیر، پدهای حمایت کننده کمر و پشتی سر می‌شوند. این‌ها تنها گوشه‌ای از مشخصه‌های ارگونومیک صندلی‌های گیمینگ هستند که کمک می‌کنند بهترین وضعیت بدنی را حفظ کنید و پس از نشستن طولانی مدت، احساس راحتی داشته باشید

برخی صندلی‌های گیمینگ برای رفع فشار بیشتر شامل پشتی یا کوسن برای حمایت از کمر و گردن/سر می‌شوند. حمایت از کمر برای جلوگیری از درد کوتاه مدت و مزمن حیاتی است. این پشتی‌ها با قرار گرفتن در گودی کمر، خمیدگی طبیعی ستون فقرات را حفظ می‌کنند. درنتیجه در هنگام گیمینگ وضعیت بدنی ایده‌آل را فراموش نخواهید کرد و کمترین فشار به ستون مهره‌ها وارد خواهد شد. در این حال پشتی سر پشتیبان سر و گردن خواهد بود.

یکی از روش‌های تبلیغاتی که در مقایسه صندلی های گیمینگ مشاهده کرده‌ایم این است که برند‌های تولید کننده هنگام صحبت کردن از دسته‌های محصولات خود از عبارت‌های 2D و 4D صحبت می‌کنند. به احتمال زیاد چهار بعدی به تعداد جهت‌های حرکت دسته اشاره دارد و برای استفاده از آن نیاز به دانش فیزیک کوانتوم ندارید اما در هر صورت به نظر می‌رسد تولید کنندگان صندلی های گیمینگ در معنای 1D, 2D و 4D تفاهم ندارند. بهتر است خودتان مشخصات صندلی را بررسی کنید تا ببینید منظور تولید کننده از تعداد بعد‌های دسته چیست.

 

خرید انواع موس گیمینگ از تکنولایف : خرید موس مخصوص بازی

بهترین صندلی گیمینگ چه جنسی باید داشته باشد؟

جنس ماده سازنده صندلی گیمینگ بعد از راحتی و ارگونومی معیار کلیدی بعدی است. در مقایسه صندلی های گیمینگ می‌بینیم که جنس محصول می‌تواند تمام تفاوت‌ها را ایجاد کند؛ از استحکام چرم طبیعی در برابر پارگی تا مقاومت در برابر آب و آتش پلاستیک گرفته تا موارد راحتی مانند نفس کشیدن پارچه یا توری. برای اینکه به سوال کدام یک بهتر است پاسخ دهیم باید ابتدا ویژگی‌های هر کدام را ببینیم. سپس بهترین صندلی‌های گیمینگ جهان از هر جنس را نام می‌بریم.

چرم طبیعی

صندلی گیمینگ چرمی

نام چرم به وفور در مشخصات صندلی‌های گیمینگ دیده می‌شود اما زمانی که بررسی کنید می‌بینید منظور یکی از دو نوع چرم مصنوعی بوده است. در مقایسه صندلی های گیمینگ از جنس چرم طبیعی و چرم PU و PVC متوجه ماندگاری بالاتر چرم طبیعی خواهیم شد. حتی می‌شود بحث کرد که چرم طبیعی در گذر زمان بهتر می‌شود در حالی که چرم مصنوعی شکسته و پوسته-پوسته می‌شود. چرم طبیعی همچنین تنفس بهتری دارد یعنی در جذب و خارج کردن رطوبت بهتر عمل می‌کند. در نتیجه خنک‌تر از تقلیدگران خود می‌ماند.

با اینکه بیشتر صندلی‌های گیمینگ از یکی از دو نوع چرم مصنوعی استفاده می‌کنند، چرم طبیعی در تعدادی از صندلی‌های بالارده و گران قیمت‌تر دیده می‌شود. noblechairs EPIC Series Real Leather, noblechairs HERO Real Leather و AK Racing Onyx Deluxe Black Leather تعدادی از بهترین صندلی‌های گیمینگ چرمی جهان هستند.

 

گجت مخصوص بازی چی بخریم؟
بهترین گجت های گیمینگ

 

چرم پولی‌اورتان یا PU

بهترین صندلی برای گیمینگ

زمانی که باارزش‌ترین لایه‌های چرم طبیعی را حذف کنید و پوشش پولی اورتان را جایگزین آن کنید، چرم PU بدست می‌آید. این جنس از چرم طبیعی به مراتب ارزان‌تر است و گیمرهای بیشتری می‌توانند به صندلی‌های گیمینگ تولید شده از آن دسترسی داشته باشند. پولی‌اورتان استقامت کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد و زودتر فرسوده می‌شود. تنفس پذیری آن هم از چرم طبیعی کمتر است و در دراز مدت گرم و خیس می‌شود. در مقایسه با PVC می‌شود گفت PU تقلید واقع‌گرایانه‌تری از ظاهر و حس چرم طبیعی است. چرم پولی‌اورتان را می‌توانید در صندلی‌های گیمینگ Secretlab Titan Prime PU Leather و DXRacer Formula Series پیدا کنید.

چرم PVC (پلی‌وینیل کلراید)

بهترین برند های صندلی گیمینگ

پوشش پلی‌وینیل کلراید به لطف مقاومت آن در برابر آتش، آب و لکه، یکی از محبوب‌ترین پلاستیک‌ها در استفاده صنعتی است. مانند چرم PU، چرم PVC از ماده اولیه چرم طبیعی با پوشش PVC تهیه می‌شود و به آن افزودنی‌هایی جهت نرم و انعطاف‌پذیر کردن آن اضافه می‌شود. ویژگی‌های PVC آن را برای صندلی‌های گیمینگ ایده‌آل می‌کنند. خصوصاً اگر علاقه‌ دارید هنگام بازی نوشیدنی یا خوردنی میل کنید. در این صورت ویژگی صندلی های گیمینگ PVC در ضد آب و لکه بودن حتماً به کار خواهد آمد.

چرم PVC نسبت به چرم طبیعی و چرم PU ارزان‌تر است. در عوض این ارزانی، تنفس پذیری PVC کمت از دو جنس چرم دیگر به شمار می‌رود. PVC را می‌توانید در سرتاسر کالکشن صندلی‌های گیمینگ anda seaT و سری S-Line و P-Line برند Vertagear پیدا کنید.

 

خرید انواع تجهیزات گیمینگ از تکنولایف: خرید محصولات گیمینگ

پارچه

پارچه یکی از رایج‌ترین ماده‌های به کار رفته در تولید صندلی‌های اداری است. عجیب نیست که شاهد وجود صندلی‌های گیمینگ پارچه‌ای هم باشیم. پارچه در مقایسه صندلی های گیمینگ چرمی از مقاومت کمتری برخوردار است. می‌تواند در اثر برخورد با اجسام تیز پاره شود و زودتر به به آب و دیگر مایعات واکنش نشان می‌دهد. تمیز کردن پارچه سخت‌تر از چرم طبیعی و مصنوعی است.

مزیت پارچه اما در تنفس بالای آن نهفته است. در استفاده طولانی مدت می‌توانید روی خنک ماندن صندلی‌های پارچه‌ای حساب کنید. صندلی‌های پارچه‌ای همچنین در مقایسه صندلی های گیمینگ چرمی و تقلیدگران آن نرم‌ترند. اگر به دنبال یک صندلی گیمینگ ارگونومیک، نرم و خنک از جنس پارچه می‌گردید، مدل پارچه‌ای صندلی محبوب Pro Racing Chair از برند GT Omega Racing یکی از بهترین گزینه‌های بازار است.

توری

بهترین صندلی گیمینگ

در نهایت به خنک‌ترین ماده‌ای که می‌توانید در صندلی گیمینگ خود داشته باشید رسیدیم. ویژگی صندلی های گیمینگ جنس توری یا mesh در جذب رطوبت و خارج کردن آن فوق العاده آن‌هاست که حتی از پارچه خنک‌تر هستند. در عوض تمیز کردن آن کار سختی‌ست و بدون ابزار مخصوص ممکن است به توری آسیب وارد شود. همچنین mesh در مقایسه صندلی های گیمینگ کمترین ماندگاری را در دراز مدت دارد؛ چرا که مستعد پاره شدن است.

صندلی‌های گیمینگ جنس توری را می‌توانید در برچسب‌های قیمتی مختلف پیدا کنید؛ از گزینه‌های خوش قیمتی چون صندلی‌های گیمینگ AutoFull تا صندلی‌های لوکس و گران‌ قیمت Neuechair از Secretlab.

 

نوت بوک Asus مخصوص بازی چی بخریم؟
بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

 

استایل بهترین صندلی گیمینگ

تهیه صندلی گیمینگ راحت و مستحکم راحت مهم است اما نه زمانی که استایل آن را نپسندید. زمانی که گزینه‌های خود را براساس ارگونومی و راحتی و جنس ماده سازنده محدود کرده‌اید، استایلی انتخاب کنید که بیشتر معرف شما است. شاید ظرافت کمتر درک شده صندلی Vertagear Triigger را ترجیح می‌دهید، یا شاید هم به سبک مسابقه‌ای اکثر صندلی‌های گیمینگ از جمله GT Omega و DXRacer علاقه‌مند هستید. مهم این است که برای هر سلیقه گزینه‌ای وجود دارد. و صد البته می‌توانید صندلی گیمینگ خود را با ستاپ گیمینگ مچ کنید. صندلی‌های گیمینگ بسیاری با رنگ‌های نئونی متناسب با RGB ستاپ گیم در بازار وجود دارند.

 

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدست گیمینگ

 

هزینه خرید بهترین صندلی گیمینگ

در یک فضای رقابتی سالم، برند‌ها دائماً در حال کنار زدن محدودیت‌های ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند در محصول خود جای دهند. به همین خاطر امروزه به مراتب بیشتر از چند سال گذشته شاهد صندلی‌های گیمینگ خوش ساخت و باکیفیت در برچسب‌های قیمتی پایین‌تر هستیم. در این قسمت بهترین صندلی‌های گیمینگ جهان را در چهار رده بندی قیمتی مقرون به صرفه، میان رده، پرمیوم و لوکس دسته‌ بندی می‌کنیم.

بهترین صندلی های گیمینگ ارزان

مقایسه صندلی های گیمینگ

خوشبختانه در برچسب قیمتی مقرون به صرفه و ارزان‌ قیمت هم نام‌های بزرگی دیده می‌شوند. در اینجا چهار تا از بهترین محصولات بازار را برای معرفی به شما عزیزان انتخاب کرده‌ایم. در این میان قطعاً حضور برند‌های شناخته شده‌ای چون DXRacer و Respawn خوشحال کننده است و گیمرها با هزینه کمتر هم می‌توانند از ویژگی صندلی های گیمینگ خوش ساخت بهره‌مند شوند.

  • صندلی گیمینگ DXRacer NEX: یک گزینه مقرون به صرفه از یکی از برند‌های برتر تولید کننده صندلی‌های گیمینگ، NEX طراحی شده تا همان راحتی و کیفیت ساختی که معرفه صندلی‌های DXRacer هستند را در برچسب قیمتی معقولی عرضه کند. قسمت پشت این صندلی از جنس چرم PU است که ماندگاری بالایی دارد. قسمت جلویی آن از جنس پارچه است تا در استفاده‌های طولانی مدت خنک بماند. با وجود اینکه NEX ارزان‌ترین صندلی گیمینگ برند DXRacer است، دسته‌های آن قابلیت تنظیم دارند و خود صندلی می‌تواند از ۹۰ درجه تا ۱۵۵ درجه تغییر زاویه کاربری دهد.
  • صندلی گیمینگ AutoFull Mesh: برند AutoFull صندلی‌های گیمینگ مقرون به صرفه زیادی تولید می‌کند که همه از بهترین‌های جهان هستند. برای این مطلب، صندلی گیمینگ از جنس توری این شرکت را انتخاب کرده‌ایم. قسمت نشیمنگاه و پشتی سر این صندلی از جنس چرم PU هستند و باقی از توری خنک طراحی شده‌اند. صندلی گیمینگ توری AutoFull شامل پدهای حمایت کننده کمر و صندلی منحنی برای حفظ انحنای ستون فقرات می‌شود. اگر می‌خواهید بعد از جلسات کاری یا گیمینگ کمی استراحت کنید، این هم کاملاً شدنی‌ست. AutoFull Mesh از معدود صندلی‌های گیمینگ مقرون به صرفه است که تا زاویه ۱۷۰ درجه باز می‌شود.
  • صندلی گیمینگ Respawn 200: با وجود صندلی ارزان‌تر Respawn 110، مدل 200 را انتخاب کرده‌ایم چرا که قیمت‌ بالا‌تر آن به خوبی با ویژگی‌های بیشترش توجیه می‌شود. Respawn 200 از توری است و  شامل دسته‌های 2D قابل تنظیم می‌شود. پشتیبانی از کمر در این صندلی مانند Respawn 110 در فرم یک کوسن قابل تنظیم ارائه می‌شود. به این محصول پشتی سر و قابلیت باز شدن تا زاویه ۱۳۰ درجه را اضافه کنید و متوجه خواهید شد چرا آن را برای فهرست بهترین صندلی‌های گیمینگ مقرون به صرفه انتخاب کرده‌ایم.
  • صندلی گیمینگ OFM ESS Collection Racing Style: سه صندلی که بالاتر معرفی کردیم از جنس mesh بودند که با وجود خنک ماندن، در دراز مدت مستعد پاره شدن هستند. برخی کاربران ماندگاری بالا را در محصولات مقرون به صرفه ترجیح می‌دهند و نمی‌خواهند هم مانند چرم مصنوعی، صندلی گرم شود. برای این دسته از گیمرها، پارچه جنس ایده‌آل است. صندلی گیمینگ پارچه‌ای OFM ESS Collection می‌تواند عنوان بهترین صندلی گیمینگ ارزان با ماندگاری بالا را به خود اختصاص دهد. در بحث تنظیم پذیری ویژگی صندلی های گیمینگ، OFM ESS Collection کمبود دارد.

 

اگر می‌خواهید یک PC گیمینگ جمع کنید، مطلب زیر را بخوانید:
راهنمای خرید سیستم گیمینگ

 

بهترین صندلی های گیمینگ میان رده

بهترین صندلی برای گیمینگ

  • صندلی گیمینگ anda seaT Viper

این سری صندلی‌ها تماماً از چرم PVC ساخته شده‌اند و در رنگ بندی متنوع شامل رنگ‌های سبز، صورتی، نارنجی،‌ آبی و قرمز عرضه می‌شوند. سری صندلی‌های گیمینگ Viper دارای محدوده درازکش ۹۰° تا ۱۶۰° هستند. پشتی سر و کوسن حمایت کننده کمک در کنار دسته‌های تنظیم شونده 3D، صندلی گیمینگ anda seaT Viper را به گزینه قدرتمندی برای گیمرها و کاربران در رده قیمتی مناسب تبدیل می‌کنند.

  • صندلی گیمینگ GT Omega Racing PRO Leather

برای گیمرهایی که می‌خواهند لوکس‌ترین نتیجه را روی هزینه خود بگیرند، صندلی گیمینگ GT Omega Racing PRO Leather یک انتخاب برتر است. این صندلی با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های ارگونومیک طراحی شده، بدن را از اطراف به حالت بغل کردن پشتیبانی می‌کند و به طور خلاصه، بسیار راحت است. پشتی سر و حمایت کننده کمر تنظیم شونده از درد‌های ممکن جلوگیری می‌کنند. قابلیت‌های تنظیم سازی آن شامل پشتیبانی از زوایای ۸۵ درجه تا ۱۶۰ درجه، دسته‌های 4D و تنظیم ارتفاع می‌شوند. به لطف استفاده از ماده چرم PVC تقویت شده، ماندگاری GT Omega Racing PRO تضمین شده است.

  • صندلی گیمینگ DXRacer Racing Series OH-RE0

صندلی‌های سری Racing از DXRacer که یک نوع بزرگ‌تر از صندلی‌های محبوب Formula Series هستند، دارای روکش چرم PU می‌باشند. تکیه‌گاه این صندلی‌ها بلندتر و پهن‌تر از صندلی‌های گیمینگ Formula Series همین برند است که آن را برای کاربرانی تا قد ۱۸۵ سانتی متر مناسب می‌کند. تکیه‌گاه بزرگ این صندلی دارای مزیت ارگونومیکی است که از گردن و ستون فقرات پشتیبانی می‌کند، بنابراین گیمرها می‌توانند بدون نگرانی از فشار بیش از حد به ستون فقرات حساس خود بنشینند و بازی کنند. بالشتک‌های سر و کمر به ارگونومی محصول می‌افزایند، در حالی که گزینه‌های قابل تنظیم مانند دسته‌های سه بعدی نرم و صندلی تکیه‌دار به شما اجازه می‌دهند صندلی را در موقعیت دلخواه خود قرار دهید و سری Racing را به یک همراه جذاب برای هر گیمری تبدیل کنید.

 

مانیتور گیمینگ با قیمت مناسب چی بخریم؟
بهترین مانیتور گیمینگ

 

بهترین صندلی های گیمینگ پرمیوم (بالارده)

بهترین صندلی گیمینگ جهان

  • صندلی گیمینگ Secretlab Omega

اُمگا صندلی پرچمدار برند Secretlab است که با بهترین دانش، طراحی شده است و امکانات رفاهی فراوانی برای از خود نشان دادن دارد. نمای بیرونی آن با چرم PU پوشانده شده است، در حالی که در داخل OMEGA یک لایه ضخیم از فوم برای پشتیبانی و بالش استثنایی تبعیه شده است. در آخرین ویرایش، یعنی مدل سال 2018، Secretlab محل قرارگیری تکیه‌گاه شانه‌ها را بهبود داده و آن‌ها را برجسته‌تر کرده است تا فشار وارده به شانه‌ها و کمر به حداقل برسد. این صندلی شامل دسته‌های 4D، حداکثر زاویه درازکش 165 درجه و بالش‌های مخملی سر و کمر برای تجربه گیمینگ راحت و ارگونومیک می‌شود.

  • صندلی گیمینگ Vertagear SL4000

برند Vertagear یکی از برندهای برتر تولید کننده صندلی‌های گیمینگ است که محصولات بسیار خوبی عرضه می‌کند و یکی از بهترینِ آن‌ها SL4000 است. این صندلی توسط یک قاب فولادی پشتیبانی می‌شود، تکیه‌گاه آن بین زوایای ۸۰ تا ۱۵۰ درجه متغیر است، دسته‌های 4D دارد و از چرم PVC پوشیده شده است. داخل پوشش چرم PVC که ضد آب است، یک لایه فوم متراکم قرار گرفته که راحتی مورد نیاز گیمرها را فراهم می کند. شاید بهترین قسمت SL4000، تکیه‌گاه کمر آن باشد که راحتی و پشتیبانی ارگونومیک را برای سلامت کمر گیمر فراهم می‌کند.

  • صندلی گیمینگ noblechairs HERO Series

برند noblechairs بخش صندلی های بازی لوکس و ممتاز خود را شدیداً ارج می‌نهد. صندلی‌های بالارده سری HERO آنها نمونه بارزی از این است که چگونه آن‌ها توانسته‌اند جایگاه محکمی برای خود در این صنعت ایجاد کنند. HERO امکان انتخاب میان چرم PU و چرم طبیعی را برای مخاطبان فراهم کرده است. ویژگی صندلی های گیمینگ سری HERO، حمایت کامل آن‌ها از قسمت پایینی کمر است که به راحتی از طریق یک دستگیره در کناره پشتی صندلی تنظیم می‌شود. زیر ظاهر ظریف آن، فوم متراکم در داخل صندلی و فوم حافظه‌دار در قسمت تکیه‌گاه سر و گردن تعبیه شده که نوعی بالشتک ویژه را تشکیل می‌دهند. همه این‌ها نشان می‌دهند که چرا به صندلی‌های برند noblechairs توسط حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی احترام گذاشته می‌شود.

 

راهنمای انتخاب و خرید لپ تاپ مخصوص بازی:
بهترین لپ تاپ های گیمینگ

 

بهترین صندلی گیمینگ لوکس

  • صندلی گیمینگ noblechairs ICON Nappa Edition

شما نمی توانید در مورد صندلی های لوکس بدون اشاره به صندلی بازی ICON Nappa Edition صحبت کنید. در حالی که بسیاری از صندلی‌های بازی شبیه طراحی صندلی‌های ماشین مسابقه هستند، نسخه ICON Nappa بیشتر شبیه نشستن پشت فرمان سوپراسپرت لوکس شماست. روی صندلی از چرم ناپا تمام دانه پوشانده شده است. “Full Grain” با کیفیت‌ترین شکل چرم اصل است، با دوام‌تر از چرم “Top Grain” که در آن چند میلی‌متر روی آن سنباده زده می‌شود تا کار با چرم راحت‌تر و از نظر ظاهری یکنواخت‌تر شود. چرم ناپا یکی از بهترین چرم های دانه کامل است: در مقایسه با آن نرم تر، تمیز کردن آسان تر و بادوام تر است. تکیه‌گاه‌های چهار بعدی و بالش‌های سر و کمری را که در آن گنجانده شده است، در ردیف صندلی‌های صندلی‌های نجیب پیشنهادی شایسته خواهید داشت.

  • صندلی گیمینگ Secretlab NeueChair

یکی دیگر از تخت‌های پادشاهی راحتی فهرستمان، NeueChair یک صندلی لوکس از برند برتر Secretlab است. این صندلی از یک توری ۳ لایه با نام “NeueMesh” تولید شده است که ترکیبی از الیاف پلی استر و نخ DuPont است. Secretlab ادعا می‌کند این توری برای دوام طولانی مدت بهینه شده است. یک تکه حمایت کننده و راحتی کمر در صندلی تعبیه شده است و می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که با انحنای ستون فقرات کاربر مطابقت داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های ارگونومیک جالب این صندلی لوکس، «حالت تمرکز» است. این حالت که حداکثر ارگونومی را ارائه می‌کند، به راحتی با کشیدن صندلی به عقب و فشار دادن پشتی به جلو برای افزایش حمایت کمری فعال می‌شود.

اهرم‌های ControlShift روی هر دسته، ارتفاع و حالت خوابیدن را کنترل می‌کنند، در حالی که خود دسته‌ها کمی مقعر هستند و با پوشش PU، تکیه‌گاه راحتی برای آرنج کاربر ایجاد می‌کنند. Secretlab هدف NeueChair را کاهش فشار از بدن شما بیان می‌کند تا بتوانید روی کار و بازی تمرکز بیشتری داشته باشد و این کار را هم ماهرانه انجام می‌دهد.

  • صندلی گیمینگ Vertagear Triigger 350

اگر یکی از بهترین صندلی‌های گیمینگی که می‌شود با پول تهیه کرد را می‌خواهید، Vertagear Triigger 350 انتخابی برای شماست. Triigger 350 از جنس mesh تقویت شده DuPont TPEE ساخته شده است که یک شکل توری با کیفیت است. می‌دانیم که بحث خنک ماندن که می‌شود توری‌ها حرف اول و آخر را می‌زنند؛ اما این توری علاوه بر خنکی و تنفس پذیری، مقاومت و ماندگاری بالایی هم دارد. روی هر دسته یک اهرم برای کنترل اجزای تنظیم پذیر صندلی وجود دارد: دسته راست وظیفه تنظیم ارتفاع را بر عهده دارد و سمت چپ، مکانیسم تغییر زاویه صندلی را ممکن می‌کند. سایر گزینه‌های تنظیم پذیر و ارگونومیک عبارتند از دسته‌های 2D و یک پد تعبیه شده مخصوص حمایت از قسمت پایینی کمر.

Vertagear همچنین یک تکیه‌گاه سر و گردن به نام Triigger 350 Sc ارائه می‌دهد که تقریباً به اندازه خود صندلی شامل گزینه‌های مختلف می‌شود و ریلکس کردن و استراحت در Triigger 350 را به یک لذت واقعی تبدیل می‌کند. البته این تکیه‌گاه سر و گردن به تنهایی 100$ هزینه اضافی روی دست مخاطب خواهد گذاشت.

 

تلویزیون مخصوص بازی برای کنسول چی بخریم؟
بهترین تلویزیون گیمینگ

 

سوالات متداول

صندلی گیمینگ برای چه افرادی مناسب است؟ برخلاف تصور، صندلی‌های گیمینگ تنها مختص گیمر‌ها ساخته نمی‌شوند. شما می‌توانید از ویژگی صندلی های گیمینگ بهره مند شوید اگر: کارمند اداره هستید و می‌خواهید کارایی خود را افزایش دهید، در خانه کار می‌کنید و زمان زیادی می‌نشینید، کمر درد دارید، مشکلات حرکتی دارید و زمان نشستن نیاز به پشتیبان دارید، زمان زیادی به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهید یا صرفاً می‌خواهید راحت باشید!

انواع صندلی‌های گیمینگ کدامند؟ انواع صندلی گیمینگ شامل صندلی‌های گیمینگ برای پی‌سی گیمرها، صندلی گیمینگ برای کنسول گیمر‌ها و صندلی‌های شبیه‌ساز مسابقه هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/
ads
ads