داغ ترین ها :
تلویزیون شیائومی Mi ES Pro با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز معرفی شد

تلویزیون شیائومی Mi ES Pro با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز معرفی شد

شیائومی موفق شده است برای چند سال متوالی جایگاه نخست را در زمینه بهترین برند در رابطه با تولید تلویزیون‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. بد نیست بدانید شیائومی کسب رتبه نخست را مدیون تولید انواع تلویزیون‌های هوشمند باکیفیت در رده‌های قیمتی مختلف است. هم اکنون این برند چینی از یک کاتالوگ جدید خود رونمایی کرده که نشان می‌دهد قصد دارد تلویزیون شیائومی TV ES Pro 86-inch خود را معرفی کند.

 

لیست قیمت تلویزیون را در تکنولایف ببنید: قیمت تلویزیون

 

تلویزیون شیائومی Mi ES Pro

بر اساس اطلاعات موجود می‌توان گفت تلویزیون جدید و 86 اینچ شیائومی با وضوح 2160×3840 پیکسل همراه بوده و از محدوده طیف رنگی DCI-P3 معادل 94 درصد هم پشتیبانی می‌کند. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه 94.3 درصد بوده که نشان می‌دهد حاشیه‌های کمی دارد. البته نباید از سایر ویژگی‌های آن همانند حداکثر روشنایی 1000 نیت هم به سادگی عبور کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های تلویزیون 86 اینچ جدید شیائومی را باید مجهز بودن به یک سنسور روشنایی دانست که می‌تواند میزان نور را در شرایط مختلف تنظیم کند.

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV ES Pro از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، 1 میلیارد رنگ و سایر قابلیت‌های حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و شفافیت تصویر ارائه شده داشته باشند.

مشخصات تلویزیون شیائومی Mi ES Pro

 

بیشتر بخوانید:
FPS یا فریم ریت چیست

 

تلویزیون جدید شیائومی مجهز به رابط HDMI 2.1 بوده و از نرخ تازه‌سازی متغیر VRR، تاخیر کم خودکار ALLM پشتیبانی می‌کند. همچنین بد نیست بدانید که تاییدیه AMD FreeSync Premium را گذرانده و تاخیر بسیار کم 4 میلی ثانیه را به ارمغان می‌آورد.

برای درک بهتر و تماشای بازی یا فیلم، تلویزیون شیائومی Es Pro 86 اینچ دارای دو اسپیکر داخلی 15 وات با قدرت بالا بوده و 8 واحد فرکانس دوگانه مستقل را در خود جای داده است. همچنین از صدای Dolby-Atmos هم پشتیبانی می‌کند.

پورت های تلویزیون شیائومی Mi ES Pro

تلویزیون شیائومی Mi ES Pro مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. بد نیست بدانید که این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI بوده و از کنترل صوتی میدان دور هوشمند Xiao Ai پشتیبانی می‌کند که پروتکل‌های اصلی نمایش صفحه را پوشش داده و می‌تواند پخش صفحه نمایش مک، ویندوز، iOS، اندروید و سایر موارد را انجام دهد.

از نظر سایر ویژگی‌ها می‌توان گفت این تلویزیون هوشمند 86 اینچ جدید شیائومی با دو پورت اچ دی ام آی 2.1، دو پورت HDMI 2.0، دو پورت USB، ورودی S/PDIF، AV، آنتن و رابط کابل شبکه همراه است. اینطور که پیداست، این دستگاه با قیمت 1278 دلار در آینده نزدیک و در کشور چین به فروش خواهد رسید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. حمیدرضا زیبائی

    سلام. محصولات شیائومی به غیر از گوشی هیچ نمایندگی و خدمات پس از فروش و فروشگاه درست درمونی نداره. همه فیک و الکی متاسفانه .یه ترازو میخواستیم آخر به هزار سایت مراجعه کردیم و همه چیز این برند با وجود استقبال مردم بیخودی و رو هواست متاسفانه

  2. taheri

    کاش موجود کنید این تلوزیون رو

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به taheri

      سلام وقت خوش موجودی رو میتونید از سایت چک کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-mi-es-pro/
ads
ads