داغ ترین ها :
ریلمی GT Neo 3T با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

ریلمی GT Neo 3T با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

ریلمی از گوشی هوشمند جدید خود با نام ریلمی GT Neo 3T رونمایی به عمل آورد. با این که در ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعات مختلف پیرامون مشخصات فنی دستگاه بودیم، اما هم اکنون بهتر و دقیق‌تر می‌توانیم مشخصات آن را اعلام کرده و مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

جهت مشاهده قیمت به روز و خرید انواع گوشی ریلمی می‌توانید به وب سایت تکنولایف سر بزنید.

 

طراحی و صفحه نمایش

مدل مشکی این دستگاه دارای بدنه‌ای مات بوده و این در حالی است که مدل زرد با طراحی شطرنجی همراه است. ابعاد این دستگاه معادل 162.9 × 75.8 × 8.65 میلی‌متر بوده و وزن آن هم معادل 194.5 گرم است. در بخش جلوی دستگاه یک صفحه نمایش با حفره مخصوص قرارگیری سنسور سلفی وجود دارد که در گوشه سمت چپ قسمت بالا قابل مشاهده است. همچنین در لبه سمت چپ آن شاهد قرارگیری کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا خواهید بود و این در حالی است که در سمت راست هم کلید پاور قابل مشاهده است. اینطور که از تصاویر پیداست، لبه پایین دستگاه دارای خشاب سیم کارت، میکروفون و پورت تایپ سی است.

ریلمی GT Neo 3T

ریلمی جی تی نئو 3 تی مجهز به صفحه نمایش 6.62 اینچ AMOLED E4 با وضوح فول اچ دی پلاس بوده و در کنار آن شاهد پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت و پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3 خواهید بود. در زمینه امنیت می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اشاره کرد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارتفون معادل 92.6 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از صفحه نمایش تشکیل شده است.

مشخصات فنی

گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 3T مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 است. این دستگاه با 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و حداکثر 5 گیگابایت رم توسعه‌یافته و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 همراه است. بد نیست بدانید این دستگاه انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 80 وات خواهید بود. بر اساس اعلام رسمی ریلمی، مدت زمان دستیابی به ظرفیت شارژ 80 درصد فقط 12 دقیقه خواهد بود. همچنین گوشی جدید ریلمی در زمینه نرم افزار مجهز به رابط کاربری Realme 3.0 بوده که مبتنی بر اندروید 12 است.

ریلمی GT Neo 3T

در زمینه مدیریت حرارت هم باید گفت گوشی جدید ریلمی مجهز به سیستم خنک‌کننده بوده که می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود عملکرد دستگاه داشته باشد. گوشی جدید نئو 3 تی از دو سیم کارت به صورت همزمان، وای فای 6، شبکه 5G، نسخه 5.1 بلوتوث، NFC، پورت تایپ سی، موتور خطی محور X برای لرزش‌های درون بازی و استریو پشتیبانی می‌کند. همچنین بلندگوهایی با پشتیبانی از Dolby Atmos در این دستگاه قرار دارند، اما فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

دوربین

این دستگاه مجهز به سنسور سلفی 16 مگاپیکسل بوده که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی کارآمد است. همچنین در بخش عقب شاهد قرارگیری سنسور اصلی 64 مگاپیکسل خواهید بود و در کنار آن هم سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل و یک فلاش ال ای دی دوگانه قرار دارد.

ریلمی GT Neo 3T

قیمت و زمان عرضه

این دستگاه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه بوده و قیمت آن معادل 380 دلار است. فراموش نکنید که کاربران می‌توانند این دستگاه را با تخفیف‌های قابل توجه خریداری کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-neo-3t/
ads
ads