داغ ترین ها :
ریلمی Pad X با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 معرفی شد

ریلمی Pad X با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 معرفی شد

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ریلمی از تبلت جدید و ارزان قیمت خود رونمایی کرد. بد نیست بدانید که ریلمی Pad X را باید پیشرفته‌ترین تبلتی معرفی کرد که تاکنون توسط کمپانی موردنظر تولید و معرفی شده است. ریلمی پد ایکس در مقایسه با ریلمی پد و ریلمی پد مینی دارای طراحی متفاوت و جذابی است. همچنین این دستگاه با مجموعه‌ای از قابلیت‌های مطرح همراه است. در ادامه قصد داریم نگاهی به مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه این دستگاه داشته باشیم.

 

برای مشاهده لیست امروز تبلت های تکنولایف روی لینک بزنید: قیمت تبلت

 

طراحی ریلمی Pad X

تبلت ریلمی Pad X با یک طراحی جذاب و تخت همراه بوده که شباهت زیادی به Apple iPad Pro و iPad Air دارد. بد نیست بدانید ضخامت این دستگاه 7.1 میلی متر بوده و وزن آن هم برابر با 499 گرم است. توجه داشته باشید که ریلمی پد ایکس در دو رنگ استاندارد خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

تبلت جدید ریلمی در بخش عقب مجهز به یک سنسور دوربین بوده که در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته و این در حالی است که یک سنسور سلفی در قاب سمت راست قرار دارد. بد نیست بدانید که کلید تنظیم صدا در سمت راست و کلید پاور در بخش بالا قرار گرفته است. از آن جایی که این دستگاه مجهز به چهار اسپیکر است، بد نیست بدانید که چهار توری بلندگو هم وجود دارد که دو مورد از آن در بخش بالا و دو مورد دیگر در بخش پایین قرار گرفته‌اند. سپس یک پورت USB Type-C در قسمت پایین و یک خشاب میکرو اس دی TF هم در سمت چپ قرار دارد.

عکس ریلمی Pad X

مشخصات ریلمی Pad X

تبلت هوشمند ریلمی Pad X مجهز به صفحه نمایش 11 اینچ با وضوح 2K و 16.7 میلیون رنگ است. پنل ال سی دی محصول جدید ریلمی از حداکثر روشنایی 450 نیت پشتیبانی کرده و می‌توانید قابلیت‌هایی همانند کاهش نور DC و فیلتر نور آبی در سطح سخت افزار با تاییدیه TUV Rheinland را در اختیار کاربران قرار دهد.

توجه داشته باشید که صفحه نمایش ریلمی پد ایکس از قلم نوری پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید قلم این تبلت را به صورت مغناطیسی در کنار دستگاه شارژ کنید. همچنین این صفحه نمایش از 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید ریلمی Pad X قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 695 دریافت می‌کند و تنها با نسخه وای فای همراه است. بد نیست بدانید این دستگاه مجهز به رابط کاربری Realme UI 3.0 for Pad بوده که مبتنی بر اندروید 12 است. به خاطر داشته باشید که رابط کاربری دستگاه می‌تواند قابلیت‌هایی همانند Split-View و PC-Connect را در کنار سایر موارد در اختیار کاربران قرار دهد.

رنگ های ریلمی Pad X

این اسپیکر چهارگانه از Dolby Atmos و Hi-Res Audio پشتیبانی کرده و در بخش عقب شاهد قرارگیری سنسور 13 مگاپیکسل خواهید بود. همچنین سنسور بخش جلو از زاویه 105 درجه پشتیبانی کرده که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تصویربرداری داشته باشد.

قیمت و زمان عرضه ریلمی Pad X

اینطور که پیداست، ریلمی پد ایکس با مشخصات و قیمت‌های زیر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت:

  • 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ؛ 193 دلار
  • 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ؛ 237 دلار

همچنین قلم مغناطیسی این دستگاه با قیمت 74 دلار و صفحه کلید هوشمند با قیمت 59 دلار در دسترس کاربران برای خرید قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعات رسمی مبنی بر عرضه این دستگاه در بازارهای جهانی وجود ندارد، اما برخی از اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که این اسمارتفون راه خود را برای ورود به بازارهای هند و سایر موارد بازگشایی خواهد کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-pad-x/
ads
ads